Poczta Polska S.A.
Centrum Usług Koncesjonowanych
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- prowadzenie działań sprzedażowych, w szczególności pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży,
- obsługa handlowa klientów z obszaru działania stanowiska i ścisła współpraca ze stanowiskiem ds. wsparcia sprzedaży w tym zakresie,
- gromadzenie i analiza informacji o potrzebach i poziomie satysfakcji klientów oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę obsługi,
- prowadzenie ewidencji kontaktów z klientami przy użyciu systemu DotCRM,
- prowadzenie, aktualizacja, nadzór na bazą danych o byłych, obecnych i potencjalnych klientach,
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących obsługiwanych klientów,
- gromadzenie informacji dotyczących aktywności konkurencji,
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi CUK oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Poczty Polskiej S.A.,
- udział w tworzeniu narzędzi wspomagających proces sprzedaży.
- wykształcenia minimum średniego (preferowane wyższe),
- doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej oraz budowaniu relacji z klientami,
- orientacji biznesowej i orientacji na klienta,
- dobrej organizacji pracy, systematyczności, konsekwencji,
- wysokiego poziomu kultury osobistej oraz rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- prawa jazdy kat. B,
- mile widziana możliwość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych (zapewniamy zwrot poniesionych kosztów).
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym