specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 godz.
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
EMCOWarszawa, Mokotów
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...
Antal is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław, Cracow, Poznań and Gdańsk conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy. The Antal SSC & BPO team specializes in providing recruitment services for shared services and outsourcing centres. Its projects involve searching for candidates to fill positions that require advanced technical or managerial skills, as well as high-volume recruitment associated with creating new structures or new teams within a short timeframe. The Antal SSC & BPO division consists of sections specializing in the following disciplines: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service/IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
For Clients in the SSC / BPO industry I am looking for people for positions: Accountant in the area of PTP / OTC
PTP/OTC Accountant with language
Location: Warszawa
PTP/OTC
Your future responsibilities (depending on the department):
Processing and payment of invoices,
Analysis of payments,
Contact with internal and external clients,
Handling queries related to AP Process,
Building relationship with clients,
Performing cash reconciliation.
If you:
Have BA / MA Degree from Finance / Accountancy / Economics OR
Have experience on a similar position
Have very good knowledge of English
Have analytical skills
What will you gain?
Opportunity to gain valuable experience in accountancy department,
Possibility of developing your language skills,
Complex trainings,
Participation in international projects,
Stable employment,
Competitive salary and attractive benefit package.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 godz.
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
EMCOWarszawa, Mokotów
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...