Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie ewidencji salonów firmowych, rozliczanie utargów, uzgadnianie zapasów, księgowanie faktur utargowych, rozliczanie spisów z natury zgodnie z obowiązującymi procedurami; weryfikacja dokumentów...
Opis stanowiska: księgowanie faktur inwestycyjnych; wprowadzanie dokumentów OT i LT; amortyzacja środków trwałych; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, leasingu finansowego; sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego; pomoc...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies; Making analytical recommendations and interpretations of received data; Ensuring data accuracy from vendors; Working closely with internal teams to deliver excellent...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: prowadzenie i uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie i przygotowanie sprawozdań z zadań publicznych, uczestnictwo przy zamknięciu roku, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie i monitorowanie analiz finansowych, uczestnictwo w rozliczeniach grantów, projektów.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...
Manpower® is the global leader in contingent and permanent recruitment workforce solutions. We provide the agility businesses need with a continuum of staffing solutions. By leveraging our trusted brand, we have built a deeper talent pool to provide our clients access to the people they need, faster. We effectively assess and develop skills, keeping our associates ahead of the curve, so they can get the job done each time, every time.
PTP Subject Matter Expert
Praca Stała
Workplace: Kraków
Nr Ref.: SME/097/KKU
Job Description
Person will be working closely with Delivery Team to drive end-to-end process improvement, find opportunities to lead standardization and consistency for process automatization based on variant tools.
P2P SME is responsible for identifying the opportunities for AP and T&E and interlocking the opportunities with the business team, executing & closing the projects successfully as per the time lines.
P2P SME will also act as expert/champion on P2P process, support data analysis and work directly with the team and clients supporting individual improvement projects whenever required.
Requirements
Higher education in finance, accounting, economics
Experience in Finance / BPO environment
Experience in AP / Procurement
Detailed understanding of P2P process
General understanding of F&A business process
Fluency in English and other European language will be an asset
Strong analytical skills
Communication skills
Offer
Job contract
The opportunity to participate in training and language courses
Great work environment
Friendly atmosphere in a multinational company
Competitive benefit package (Multisport, healthcare, life insurance)
An induction training that will allow you to smoothly transition into your new role
If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie ewidencji salonów firmowych, rozliczanie utargów, uzgadnianie zapasów, księgowanie faktur utargowych, rozliczanie spisów z natury zgodnie z obowiązującymi procedurami; weryfikacja dokumentów...
Opis stanowiska: księgowanie faktur inwestycyjnych; wprowadzanie dokumentów OT i LT; amortyzacja środków trwałych; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, leasingu finansowego; sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego; pomoc...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies; Making analytical recommendations and interpretations of received data; Ensuring data accuracy from vendors; Working closely with internal teams to deliver excellent...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: prowadzenie i uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie i przygotowanie sprawozdań z zadań publicznych, uczestnictwo przy zamknięciu roku, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie i monitorowanie analiz finansowych, uczestnictwo w rozliczeniach grantów, projektów.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...