Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Kierownik w Departamencie Finansowo-Księgowym (Sekcja Budżetowania i Kontrolingu)

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Główne zadania: Bezpośredni nadzór merytoryczny nad sekcją; Koordynacja opracowywania projektów planów finansowych Agencji oraz projektów ich zmian; Koordynacja opracowywania wieloletnich planów finansowych Agencji oraz ich aktualizacji; Koordynacja opracowywania prognozy dochodów na...
  • Kierownik w Departamencie Finansowo-Księgowym (Sekcja Księgowości i Płatności)

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Nadzór nad pracą księgowych oraz nad osób wykonujących płatności w Sekcji Księgowości; Nadzorowanie prawidłowości ewidencji księgowej; Akceptacja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Bieżąca weryfikacja i analiza sald oraz zapisów na kontach księgowych;...
  • Dyrektor Finansowy

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dyrektor Finansowy odpowiada za zarządzanie całościową polityką finansową firmy, planowanie i ustalanie przepisów i procedur obowiązujących w firmie, koordynowanie i doradztwo dla Zarządu we wszystkich sprawach finansowych oraz przeprowadzanie ekspertyz finansowych odnośnie wszystkich...
  • Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za planowanie i organizację projektów audytorskich, tj. za ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz dobór zespołu konsultantów i starszych konsultantów, Odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    5 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Kierownik do spraw kontroli księgowej

    API Market Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Podstawowe zadania: wprowadzanie do systemu faktur i korekt; kontrola księgowa sklepów oraz faktur kosztowych pod względem merytorycznym; współpraca z główną księgową; nadzór nad działem księgowości; Inne bieżące zadania związane z działem administracji; współpraca z pozostałymi działami firmy;
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Finansowych Warszawa
Purchasing Transactional & Reporting Manager

Purchasing Transactional & Reporting Manager

Warszawa
praca stacjonarna
1490 dni temu

 

JTI is a leading international tobacco company with operations in more than 120 countries. We’re the global owner of world-renowned brands such as Winston, the number two cigarette brand in the world, and Camel (outside the US). Our global brands also include Mevius, LD and Natural American Spirit, and we manufacture the internationally recognized Logic e-cigarette brand and Ploom Tech, a major brand in the heated tobacco category.

 

Headquartered in Geneva, Switzerland, we employ over 45’000 people across the globe. We were recently awarded Global Top Employer for the fifth consecutive year with regional Top Employer Certification in Europe, Asia-Pacific, North America, Africa and the Middle East. This is recognition of our outstanding talent strategy, energizing culture and commitment to learning and development.

We are a member of the Japan Tobacco Group of Companies. For more information visit www.jti.com.

Purchasing Transactional & Reporting Manager
Location: Warsaw
Nr ref.: 27771

 

This is great opportunity to be a part of exciting project and drive transformation in the Company to ensure that internal customers around the world are getting the Best-in-class level of service.

 

Our offer includes:
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices 
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally 
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions 
  • Modern office in a convenient location
The role:


The Purchasing Transactional & Reporting Manager will lead a team to provide best in class customer services in the P2P (Purchase-to-Pay) area. Collaborate very close with all other teams in the GBS P2P stream (AP, Payment and T&E) to ensure any issue with non-compliance, blocked invoices, open account balances, late payments are addressed and solved in a timely manner. Monitor and supervise the team members to ensure individual workload is balanced and back-up plan is in place to cover absences.  Introduce continuous learning & development opportunities including individual development plans, promote collaboration, communication within the team and with other functions within GBS.

 

Main areas of responsibility:
  • Ensure accurate and timely execution of all Treasury transactions and bank reconciliations
  • Purchasing Transactions: Acting as help-desk, single point of contact to end-users on the full transactional purchasing process
  • Purchasing Tools: Train and support a very diverse community of users on the corporate purchasing tool
  • Supplier certification: ensuring timely & accurate certification of vendors pre-selected by the local procurement teams
  • Reporting & controls: ensuring all required controls are in place and properly documented
  • Keep the team focused & motivated and ensure continuous learning / improvement opportunities are provided to all team members 
  • Actively build and develop good working relationships with key stakeholders to ensure best in class service is provided by the team and  address/solve concerns
  • Provide support to continuous improvement projects. Identify opportunities for P2P process/tool improvements and standardizations
You as a professional:
  • University degree or equivalent
  • Excellent proven managerial skills and experience.
  • 3+ years experience of working in Purchasing/Procurement department.
  • 3+ years experience in shared services environment
  • Experience with process engineering
  • Strong command of English  (oral and written). Knowledge of languages of the markets in scope preferred
  • Excellent understanding of P2P processes, procedures and operating guidelines
You as a person:
  • Excellent communication skills
  • Effective team management skills to coach, develop and motivate individuals
  • Ability to work under pressure
  • Strong organizational skills with attention to details
#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is the global business service center. It is the largest of its kind within JTI worldwide. By the end of 2023, it will employ nearly 1000 people. The employees of the Center are responsible for supporting various areas of JTI's Group operations, including finance, marketing and sales, HR, research and development, legal and regulatory affairs, and the global supply chain.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Online Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Kierownik w Departamencie Finansowo-Księgowym (Sekcja Budżetowania i Kontrolingu)

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Główne zadania: Bezpośredni nadzór merytoryczny nad sekcją; Koordynacja opracowywania projektów planów finansowych Agencji oraz projektów ich zmian; Koordynacja opracowywania wieloletnich planów finansowych Agencji oraz ich aktualizacji; Koordynacja opracowywania prognozy dochodów na...
  • Kierownik w Departamencie Finansowo-Księgowym (Sekcja Księgowości i Płatności)

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Nadzór nad pracą księgowych oraz nad osób wykonujących płatności w Sekcji Księgowości; Nadzorowanie prawidłowości ewidencji księgowej; Akceptacja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Bieżąca weryfikacja i analiza sald oraz zapisów na kontach księgowych;...
  • Dyrektor Finansowy

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dyrektor Finansowy odpowiada za zarządzanie całościową polityką finansową firmy, planowanie i ustalanie przepisów i procedur obowiązujących w firmie, koordynowanie i doradztwo dla Zarządu we wszystkich sprawach finansowych oraz przeprowadzanie ekspertyz finansowych odnośnie wszystkich...
  • Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za planowanie i organizację projektów audytorskich, tj. za ustalenie harmonogramu, terminu badania oraz dobór zespołu konsultantów i starszych konsultantów, Odpowiedzialność za kontakt i budowanie długoterminowych relacji z klientem na poziomie zarządu...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    5 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Kierownik do spraw kontroli księgowej

    API Market Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Podstawowe zadania: wprowadzanie do systemu faktur i korekt; kontrola księgowa sklepów oraz faktur kosztowych pod względem merytorycznym; współpraca z główną księgową; nadzór nad działem księgowości; Inne bieżące zadania związane z działem administracji; współpraca z pozostałymi działami firmy;
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna / hybrydowa   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Finance and Compliance Manager

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    About the role Finance & Compliance Manager is responsible for the Vat and Tax Compliance teams located in CPBC. The responsibility includes people management of the teams, area tactical planning, day to day operations as well as the development and implementation of effective and efficient finance...