Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)
TELUS International
Gdańsk
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
rekrutacja online
240 dni temu

Czy chcesz rozwijać swoją karierę w ekscytującym i rozwijającym się środowisku biznesowym? Masz duże doświadczenie w coachingu, potrafisz zmotywować i zachęcić zespół do osiągania wyznaczonych celów i standardów? Masz również doświadczenie w szkoleniu, a jakość jest czymś, w czym przodujesz? Mamy dla Ciebie idealną pracę!

 

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Twoje zadania:
  • Monitorowanie jakości połączeń telefonicznych, e-maili, czatów
  • Udzielanie feedbacków, coachingu i mentoringu pracownikom
  • Ścisła współpraca z managerami i zespołem w celu spełnienia odpowiednich targetów
  • Prowadzenie szkoleń w zakresie zmian procesów, analiz i raportowania
Twój profil:
  • Preferowane ponad 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w obsłudze klientów w obszarach serwisowych lub technicznych w środowisku Call Center
  • Ścisła współpraca z różnymi działami oraz zapewnienie terminowej i wysokiej jakości usług
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
  • Komunikacja ze wszystkimi szczeblami zarządzania
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
  • Niezależna i odpowiedzialna praca w ramach dynamicznego i wielokulturowego zespołu o płaskiej hierarchii
  • Szkolenia wewnętrzne i możliwości rozwoju
  • Możliwości kariery w naszej międzynarodowej firmie
  • Zaangażowany i zmotywowany zespół
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Oliva Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy oraz bezpłatnymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medycznap { margin-bottom: 0.25cm; direction: ltr; line-height: 115%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2; background: transparent }p.western { font-family: "Calibri", serif }p.cjk { so-language: de-DE }p.ctl { font-family: "Calibri" }a:visited { color: #800080; text-decoration: underline }a:link { color: #0000ff; text-decoration: underline }

Poznaj

Competence Call Center member of TELUS International

Who are we?

Competence Call Center member of TELUS Internationalis a multilingual provider of digitally-enabled customer experience and IT solutions. After merging with Competence Call Center, the company has more than 10,000+ team members across Europe and 50,000+ worldwide.

Competence Call Center member of TELUS International empowers customer experience innovation through digital enablement, spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first. The company's solutions cover customer experience, digital transformation, IT lifecycle, advisory and digital consulting, risk management, and back-office support. Fueling any stage of company growth, TELUS International partners with some of the world’s most disruptive brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. The company serves clients in over 50 languages.

Our Gdańsk location was founded in 2014 and since that time, we are offering workplaces for many different positions. You can learn more below.

Podobne oferty