- współpraca z firmami kurierskimi i pocztą,
- odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów i informacji,
- obsługa spotkań w biurze,
- kontakt z dostawcami m.in. w zakresie zamawiania potrzebnych materiałów, art. biurowych i spożywczych,
- bieżące wsparcie pracy zarządu oraz pracowników w zakresie administracyjnym,
- obsługa floty samochodowej (polisy, naprawy, przeglądy, koordynacja).
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- prawo jazdy kat. B.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
- możliwość korzystania z benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna + stomatologiczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie),
- pracę w stałych godzinach (9-17).
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.