Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Recepcjonistka 2-3 dni w tygodniu
Miejsce pracy/Location: Warszawa
Nr ref.: DEOS04505
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
Jesteśmy międzynarodową firmą rekrutacyjną z centralą w Warszawie, oddziałami we Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Frankfurcie i Monachium. Zajmujemy się rekrutacją i doradztwem personalnym. Poszukujemy pracowników, wskazujemy rozwiązania dotyczące zatrudnienia oraz pomagamy w wyborze drogi kariery i zawodowego rozwoju. Finalizujemy rocznie ponad 400 rekrutacji na stanowiska stałe i tymczasowe, obsługujemy kilkuset zatrudnionych za naszym pośrednictwem kontraktorów różnych szczebli, od średnich po wyższe stanowiska kierownicze, rozmaitych branż. Jesteśmy otwarci na Kandydatów z różnym poziomem doświadczeń oraz specjalizujących się w różnych obszarach rynkowych. Kluczowa jest dla nas Twoja osobowość, wartości z którymi się identyfikujesz i to, jak szybko się będziesz uczyć. Jeśli cechuje Cię duża samodzielność, lubisz ludzi i cechuje Cię poczucie humoru – APLIKUJ! Aktualnie poszukujemy Recepcjonistki do naszego biura w Warszawie.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
- Dostępność do pracy 2-3 dni w tygodniu w pełnym wymiarze godzin.
- Chęć podjęcia pracy w dłuższej perspektywie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Rzetelność, dynamika działania oraz dobra organizacja pracy.
- Zaangażowanie w powierzane zadania oraz dobra organizacja pracy.
- Doświadczenie w pracy na recepcji będzie dodatkowym atutem.
- Mile widziany status studenta.
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
- Obsługa gości odwiedzających firmę.
- Odbieranie połączeń telefonicznych i kierowanie ich do właściwych osób w organizacji.
- Kontakt z kurierami oraz obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej.
- Współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
- Utrzymywanie sprawnego i prawidłowego obieg dokumentów w firmie.
- Dbanie o wizerunek firmy oraz organizację biura i recepcji.