MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu, przestrzegania standardów marki, szkolenie personelu recepcji w tym zakresie.
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
4 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych, prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, współpraca z innymi działami. Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe: wykształcenie min. średnie (mile widziane...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
Firma SMT Shipping to międzynarodowy holding założony w 1990 roku. Obecnie posiada około 50 statków i zatrudnia ponad 1500 marynarzy z różnych krajów. Więcej na stronie intenrentowej: www.smtshipping.com
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Sopot
Recepcjonista jest osobą "pierwszego kontaktu" dla interesantów w biurze. Wita i odpowiednio kieruje wchodzące osoby. Odbiera telefony udzielając odpowiednich informacji lub przekierowując rozmowę do odpowiedniego personelu. Przede wszystkim jednak Recepcjonista prowadzi administracyjne wsparcie w postaci m.in. odbioru korespondencji, nadawania przesyłek, kopiowania dokumentów marynarskich, przygotowywania rozmaitych rozliczeń oraz comiesięcznych raportów dotyczących pracy biura.
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (praca w międzynarodowym środowisku).
Znajomość obsługi komputera (w szczególności program Microsoft Office).
Dyspozycyjność
Odporność na stress (praca pod presją czasu, kontakty z interesantami o zróżnicowanych charakterach)
Systematyczność oraz dokładność w prowadzeniu rozliczeń i raportów.
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, obecnej na międzynarodowym rynku shippingowym od 1990 roku
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
Atrakcyjne wynagrodzenie
Uwaga! PRACA OD ZARAZ. Preferowani będą kandydaci gotowi do podjęcia pracy w ciągu kilku dni od interview.
Firma SMT Shipping to międzynarodowy holding założony w 1990 roku. Obecnie posiada około 50 statków i zatrudnia ponad 1500 marynarzy z różnych krajów. Więcej na stronie intenrentowej: www.smtshipping.com
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu, przestrzegania standardów marki, szkolenie personelu recepcji w tym zakresie.
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
4 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych, prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, współpraca z innymi działami. Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe: wykształcenie min. średnie (mile widziane...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...