Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz statystyk
Miejsce pracy: Legnica
Ogłoszenie o naborze Nr 71895
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obsługa komputera powyżej 4 godzin,
- praca administracyjno-biurowa,
- praca w terenie,
- obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy komputerze,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- wejście do budynku bez barier architektonicznych.
Zakres zadań
- Prowadzenie obsługi informacyjnej odbiorców danych statystycznych.
- Prowadzenie obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów ( SEOD), a w szczególności przygotowanie i naklejanie etykiety z kodami kreskowymi, drukowanie dokumentów, rejestrowanie dokumentów przysyłanych i wysyłanych, skanowanie dokumentów przysyłanych do sekretariatu Oddziału w formie papierowej, przekazywanie dokumentów papierowych do składu chronologicznego, obsługiwanie składu chronologicznego, archiwizowanie elektronicznych dokumentów w SEOD.
- Prowadzenie archiwum.
- Prowadzenie prac związanych z rozpowszechnianiem informacji statystycznych.
- Realizowanie zadań związanych z edukacją statystyczną dzieci i młodzieży.
- Prowadzenie ewidencji zasobów publikacji i wydawnictw statystycznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego od 0,5 roku do 1,5 roku w administracji publicznej lub w pracy biurowej,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Łatwość komunikacji,
- Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Odporność na stres.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka niemieckiego lub innego na poziomie umiejętności komunikacji.