Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa przy komputerze
- obsługa klientów zewnętrznych
- reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania administracyjne i pozaadministracyjne w sprawach dotyczących odszkodowań za nieruchomości przeznaczone pod inwestycje infrastrukturalne, w tym analizuje odwołania, zażalenia, wnioski oraz materiał dowodowy; prowadzi procedurę odwoławczą - analizuje materiał dowodowy, który stanowią operaty szacunkowe określające wartość nieruchomości oraz dokumenty zgromadzone przez organ pierwszej instancji, przygotowuje projekty pism, analizuje przepisy prawa oraz orzecznictwa sądowo-administracyjnego; opracowuje projekty decyzji, postanowień w postępowaniu administracyjnym.
- Przyjmuje interesantów i udziela informacji.
- Prowadzi postępowania związane z udzieleniem informacji publicznej.
- Reprezentuje Ministra Rozwoju i Technologii oraz Skarb Państwa przed sądami administracyjnymi i powszechnymi.
- Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/rekomendacje/wytyczne/opinie w zakresie prowadzonych postępowań.
- Obsługuje korespondencję i dokumentację w zakresie prowadzonych spraw.
- Prowadzi postępowania administracyjne i pozaadministracyjne, w tym: prowadzi rozprawy administracyjne, rozpatruje skargi i wnioski w trybie przewidzianym w rozdziałach 2 i 3 Kodeksu postępowania administracyjnego, wydaje zaświadczenia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Myślenie analityczne
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikacja
- Współpraca
- Rzetelność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru DO-186
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Finansów i Gospodarki obsługiwany przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Adres siedziby: Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5. Kontakt do administratora: tel.: 222 500 123. Adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-68477-29007-EFSHR-25. Adres skrytki na ePUAP: /MRPiT/SkrytkaESP.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrit.gov.pl.
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe