Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na tym stanowisku wiąże się z obsługą klientów zewnętrznych (np. przeprowadzanie rozmów telefonicznych z obywatelami).
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Udziela obywatelom informacji – pisemnie i telefonicznie – o sposobach realizacji spraw urzędowych i cyfrowych usług publicznych;
- Informuje w systemie infolinii o kompetencjach organów, które mogą rozpatrzeć zgłaszaną sprawę oraz kieruje do odpowiedniego urzędu;
- Koordynuje i realizuje sprawy zgłaszane przez obywateli, dotyczące funkcjonowania publicznych usług cyfrowych;
- Przyjmuje postulaty i opinie zgłaszane przez obywateli, w szczególności w sprawach funkcjonowania administracji publicznej, w celu zapewnienia dodatkowego kanału informacyjnego pomiędzy administracją a obywatelem oraz wykorzystywania informacji zawartych w zgłaszanych postulatach i opiniach do stałego doskonalenia wykonywania przez administrację zadań publicznych;
- Opracowuje analizy i sprawozdania w zakresie kontaktów z obywatelami, w tym zgłaszane przez nich postulaty i opinie;
- Współpracuje przy tworzeniu wzorców postępowania, w zakresie udzielania informacji dotyczących funkcjonowania administracji publicznej. Realizuje zadania wynikające z informatyzacji kraju i strategii cyfrowych usług publicznych dla obywatela;
- Współpracuje z innymi urzędami administracji publicznej, w zakresie dobrych praktyk dotyczących komunikacji z obywatelami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o działach administracji rządowej;
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
- współpraca
- komunikacja
- myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w kontaktach z klientem