W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością.
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Referent ds. Administracyjno-Biurowych / Sekretariat
Referent ds. Administracyjno-Biurowych / Sekretariat
AMED Biuro Techniczno - Handlowe
mazowieckie, Raszyn k/Warszawy
praca stacjonarna
1676 dni temu
AMED Biuro Techniczno-Handlowe jest firmą obecną na rynku od 29 lat, zaopatrującą w materiały eksploatacyjne centralne i podręczne sterylizatornie oraz wykonującą projekty technologiczne i techniczne, instalacje i sprzedaż różnych urządzeń technologicznych do wyposażania centralnych i podręcznych sterylizatorni dla publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Referent ds. Administracyjno-Biurowych / Sekretariat
Miejsce pracy: Raszyn k/Warszawy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
obsługę administracyjną biura,
organizację i prowadzenie sekretariatu Dyrektora,
zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów (ewidencja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie zleconej korespondencji do Klientów, urzędów i innych podmiotów),
organizację prezentacji, seminariów, targów,
opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam,
organizację spotkań i wyjazdów służbowych,
samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych.
Miejsce pracy
siedziba firmy AMED Biuro Techniczno-Handlowe: ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn k/ Warszawy.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
bardzo dobra znajomość programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint,
kreatywność i umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy,
odpowiedzialność za powierzone zadania,
zaangażowanie w pracę,
umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
znajomość rynku Sterylizacji i Dezynfekcji Szpitalnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością.
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...