PGE Dystrybucja S.A./Oddział Rzeszów poszukuje kandydata do pracy na stanowisku
Referent ds. organizacji
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: PGED/OR/23/2020
Miejsce pracy: Centrala OR, Wydział Organizacyjno-Prawny
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m. in.:
- prowadzenie obsługi administracyjnej i biurowej sekretariatu Oddziału Rzeszów,
- obsługa organizacyjna spotkań z udziałem Dyrektora Generalnego oraz jego Zastępcy,
- ewidencja terminów rozmów z interesantami, konferencji, spotkań oraz narad,
- przygotowywanie korespondencji dla Dyrektora Generalnego oraz jego Zastępcy,
- monitoring, odbieranie i rozsyłanie korespondencji elektronicznej,
- monitoring terminowości wysyłania odpowiedziz Oddziału,
- prowadzenie rejestru korespondencji Wydziału Organizacyjno-Prawnego,
- prowadzenie rejestrów i archiwizowanie wewnętrznych aktów normatywnych Spółki i Oddziału,
- przyjmowanie i weryfikacja oraz prowadzenie rejestru wniosków kierowanych do Zarządu Spółki
- prowadzenie rejestrów uchwał, sporządzanie raportów o ich realizacji,
- gospodarowanie materiałami biurowymi oraz zaopatrzenie socjalne sekretariatu,
- realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego z zakresu zadań Wydziału Organizacyjno-Prawnego.
Profil kandydata:
- wykształcenie wyższe (Prawo, Zarządzanie, Administracja),
- umiejętność organizacji czasu pracy,
- znajomość zasad przygotowania i obiegu dokumentów,
- dobra znajomość pakietu MS Office oraz systemu SAP,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi,
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość zasad etykiety,
- umiejętność łączenia realizacji zadań indywidualnych i zadań zespołowych.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- przyjazną atmosferę pracy,
- szansę rozwoju zawodowego.