Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...
Klient portalu Praca.pl
Komorniki
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
kontrola przepływu faktur i dokumentów rozliczeniowych, weryfikacja merytoryczna faktur kosztowych i dokumentacji do fakturowania, przygotowywanie raportów rozliczeniowych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów, wsparcie administracyjne i organizacyjne procesów logistycznych i produkcyjnych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań podstawowych: przygotowywanie kalkulacji kosztowych i ofert handlowych, monitorowanie i optymalizacja kosztów na etapie opracowywania kalkulacji, prowadzenie analiz ekonomicznych oraz rentowności produktów, usług i projektów, przygotowywanie prognoz finansowych wskaźników...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska: Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych kosztowych oraz zakupów handlowych; Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków; Archiwizacja dokumentów; Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym, sprawdzanie opisu...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach; Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika; Prowadzenie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...
Klient portalu Praca.pl
Komorniki
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
kontrola przepływu faktur i dokumentów rozliczeniowych, weryfikacja merytoryczna faktur kosztowych i dokumentacji do fakturowania, przygotowywanie raportów rozliczeniowych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów, wsparcie administracyjne i organizacyjne procesów logistycznych i produkcyjnych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań podstawowych: przygotowywanie kalkulacji kosztowych i ofert handlowych, monitorowanie i optymalizacja kosztów na etapie opracowywania kalkulacji, prowadzenie analiz ekonomicznych oraz rentowności produktów, usług i projektów, przygotowywanie prognoz finansowych wskaźników...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska: Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych kosztowych oraz zakupów handlowych; Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków; Archiwizacja dokumentów; Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym, sprawdzanie opisu...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach; Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika; Prowadzenie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...