specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa klientów i rozbudowywanie relacji. Wyszukiwanie nowych partnerów w Europie. Przetwarzanie zamówień eksportowych. Zarządzanie wysyłką produktów. Obsługa transakcji i dokumentacji. Współpraca z logistyką. Promowanie firmy na targach.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Zadania: Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami firmy. Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi klientami. Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych głownie na terenie Europy. Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów eksportowych do systemu...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przygotowywanie pełnej dokumentacji do odpraw celnych i innych procedur celnych stosowanych przez firmę; Współpraca z agencjami celnymi, firmami transportowymi i spedycyjnymi w zakresie realizacji transportu; Organizacja, śledzenie, awizacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą o międzynarodowym zakresie działania. Jeśli chcesz pomnażać ten sukces, jesteś osobą dynamiczną i lubiącą wyzwania, dołącz do nas, jako:
Referent ds. Zakupu w Ostrołęce
Miejsce pracy: Ostrołęka
Opis zadań:
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami.
Negocjowanie cen oraz warunków współpracy z dostawcami
Kontrola realizacji zamówień.
Kontrolowanie i utrzymywanie optymalnych stanów magazynowych
Wsparcie specjalistów ds. zakupów w codziennych obowiązkach.
Tworzenie zestawień i raportów dla działu zakupów.
Monitorowanie i analiza rynku.
Nasze wymagania:
Znajomość zagadnień marketingowych.
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz stanowisku handlowca.
Umiejętność samodzielnego i analitycznego myślenia.
Bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie.
Wysoka kultura osobista oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnej korespondencji handlowej
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa klientów i rozbudowywanie relacji. Wyszukiwanie nowych partnerów w Europie. Przetwarzanie zamówień eksportowych. Zarządzanie wysyłką produktów. Obsługa transakcji i dokumentacji. Współpraca z logistyką. Promowanie firmy na targach.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Zadania: Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami firmy. Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi klientami. Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych głownie na terenie Europy. Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów eksportowych do systemu...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przygotowywanie pełnej dokumentacji do odpraw celnych i innych procedur celnych stosowanych przez firmę; Współpraca z agencjami celnymi, firmami transportowymi i spedycyjnymi w zakresie realizacji transportu; Organizacja, śledzenie, awizacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...