Urząd Gminy w Pacynie
Referent (inspektor) ds. organizacyjnych
Miejsce pracy: Pacyna
Numer: StPr/25/0509
1) współpraca w opracowywaniu projektów regulaminów pracy Urzędu oraz kontrola ich realizacji,
2) współudział w opracowywaniu przez kierowników gminnych jednostek organizacyjnych projektów statutów, regulaminów i instrukcji,
3) prowadzenie zbiorów dokumentów organizacyjnych Urzędu, dziennika korespondencji, odbiór i dystrybucja korespondencji elektronicznej przekazywanej za pośrednictwem systemów eDoręczenia i ePuap itp.,
4) rejestrowanie i prowadzenie centralnego zbioru umów i porozumień Gminy oraz innych jednostek organizacyjnych,
5) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzór nad ich terminowym załatwieniem,
6) prowadzenie spraw związanych z udzielanymi upoważnieniami i pełnomocnictwami do załatwienia spraw w imieniu Wójta i ich ewidencja,
7) nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, 8) współudział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów statutów, uchwał Rady Gminy, aktów prawnych Wójta i innych dokumentów organizacyjnych,
8) prowadzenie spraw i wnioskowanie o wydanie certyfikatów podpisów elektronicznych dla osób uprawnionych,
9) prowadzenie dokumenbtacji szkoleń i doskonaleni zawodowego pracowników,
10) prowadzenie ewidencji umów zlecenia,
11) prawidłowe i terminowe zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
12) przygotowanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
13) prowadzenie spraw związanych z oceną kwalifikacyjną pracowników Urzędu,
14) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych,
15) obsługa administracyjna Rady Gminy (protokołowanie posiedzeń sesji, komisji, przygotowywanie materiałów, uchwał, zaproszeń, publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta, oraz ich elektroniczne przekazywanie do ogłoszenia do Redakcji Dziennika Urzędowego Województwa Mazowieckiego, współpraca w zakresie przygotowywania materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy, itp.),
16) obsługa techniczna szkoleń i narad organizowanych w Urzędzie przez Wójta lub za jego zgodą dla zatrudnionych pracowników (powiadomienia, ustalenie godzin szkolenia, sporządzanie list obecności szkolonych, prowadzenie całej dokumentacji w tym zakresie),
17) prowadzenie całości spraw związanych z awansowaniem, nagradzaniem, nagrodami jubileuszowymi pracowników, 26) przygotowywanie dyplomów, listów gratulacyjnych, podziękowań,
18) współpraca w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach programów oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy,
19) opracowywanie prognoz, analiz, sprawozdań dotyczących spraw objętych zakresem czynności,
20) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy,
21) prowadzenie spraw związanych z używaniem przez pracowników własnego samochodu do celów służbowych, delegacji służbowych i itp.,
22) koordynacja działań związanych z wyborami sołtysów i rad sołeckich, wyborami samorządowymi, Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, referendów i innych spraw z tym związanych,
23) wydawanie dowodów osobistych i kodów PUK itp.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: program Płatnik
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
Wymagania inne:1)doświadczenie zawodowe na podobnym lub równorzędnym stanowisku pracy w administracji samorządowej,
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, internet, poczta elektroniczna), i innych biurowych urządzeń elektronicznych,
3) znajomość obsługi systemu do legislacji i zarządzania aktami prawnymi Rady Gminy i Wójta "Legislator", "Płatnik", "LEX",
4) posiadanie kompetencji miękkich (komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i jej organizacji, zdolności podejmowania decyzji, skrupulatność, zaangażowanie, kreatywność, inicjatywa i dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista),
5) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych, uchwał, zarządzeń, itp.,
Miejsce pracy:Pacyna
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 806 do 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:praca w godzinach 7.30 do 15.30
Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Wyzwolenia 7, 09-541 Pacyna, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Dane kontaktowe:Waldemar Rachubiński
Sposób kontaktu:bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - złożenie dokumentów aplikacyjnych
Wymagane dokumenty:świadectwa szkolne, świadectwa pracy, prawo jazdy kat. B
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie