Praca.pl Praca Dolnośląskie Oława Referent Oława
Referent prawno-administracyjny

Referent prawno-administracyjny

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Oławie
Oława
praca stacjonarna
20 godz. temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Oławie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent prawno-administracyjny
Miejsce pracy: Oława
Ogłoszenie o naborze Nr 158966

Warunki pracy

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.


 


Częste wyjazdy w teren w celu dokonania kotroli lub oględzin obiektów związanych z prowadzonymi postępowaniami.


 


Prowadzenie samochodu służbowego.

Zakres zadań

  • weryfikacja dokumentacji projektowej (projekty zamienne) w kierunku zgodnośći z obowiązującymi przepisami
  • opracowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism w zakresie właściwości PINB
  • udział w czynnościach dowodowych i kontrolnych w terenie w ramach prowadzonych postępowań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie budownictwo, architektura, prawo, administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych dobra znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane oraz innych rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Oławie
55-200 Oława ul. Kutrowskiego 31A

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Pracownik administracyjno-biurowy (obsługa sekretariatu)

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "DOLNOŚLĄSKA"   Wrocław, Psie Pole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma; Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami; Prowadzenie rejestru korespondencji...
  • Specjalista ds. Rozliczania Projektów Akademickich

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. projektów aktywności akademickiej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. inwentaryzacji majątku

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu uczelni

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
  • Referent ds. Kadr i Płac

    DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników. Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (w tym potrącenia ustawowe i komornicze). Naliczanie zasiłków oraz wystawianie wymaganych zaświadczeń i dokumentów. Sporządzanie raportów płacowych i raportowanie...
  • Referent ds. Płac

    DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników, przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z potrąceniami ustawowymi oraz komorniczymi, naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i...
  • Specjalista ds. administracyjnych (k/m)

    Trakcja S.A. Sprawdzona firma   Głogów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....