- Ogłoszenie nr: 166145
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 stycznia 2015 r.
Zachodniopomorski Urząd Skarbowy w Szczecinie
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw wierzycielskich
- w Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Zachodniopomorski Urząd Skarbowy w Szczecinie
ul. Mieszka I 33
71-011 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych w celu egzekucji zaległości administracyjnych,
- analizowanie wniosków podatników i prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach udzielania ulg w zapłacie zobowiązań podatkowych,
- podejmowanie czynności zmierzających do wyjawienia majątku podatnika,
- prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach orzekania o odpowiedzialności podatkowej osób trzecich,
- dokonywanie wpisów do Rejestrów zastawów Skarbowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa o zróżnicowanym stopniu skomplikowania, wykonywana w oparciu o dokumenty, przy pomocy sprzętu komputerowego, w pozycji przeważnie siedzącej.
Stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, ale nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego i procedur administracyjnych,
- umiejętność interpretowania i stosowania prawa w praktyce,
- umiejętności: analitycznego myślenia, działania w sytuacjach stresujących, pracy w zespole,
- systematyczność i samodzielność.
- obsługa niezbędnych specjalistycznych aplikacji do realizacji zadań,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii, administracji lub skarbowości.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów