- Ogłoszenie nr: 164527
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 listopada 2014 r.
Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
- Lubuski Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Wydziale Strategii Edukacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych
- Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów
- Obsługa sekretariatu kuratora
- Przygotowywanie i obsługa narad, szkoleń i uroczystości organizowanych przez kuratora
- Opracowanie i przygotowanie pism okolicznościowych, dyplomów
- Wydawanie duplikatów świadectw i legalizacja świadectw
- Nostryfikacja świadectw uzyskanych za granicą
- Redagowanie informacji i komunikatów do publikacji na stronie internetowej Kuratorium Oświaty
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
Zadania wykonywane w siedzibie urzędu i poza siedzibą. Wyjścia na pocztę.
Stanowisko pracy usytuowane jest na IV piętrze, budynek nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej (brak podjazdów do budynku, wysoki parter).
Praca przy monitorze ekranowym.
Stanowisko pracy odpowiednio wyposażone i dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (zarządzanie), administracyjne lub prawnicze
- 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o systemie oświaty,
- znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
- umiejętność redagowania tekstów
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera oraz stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej (programy Word, Excel, Power Point)
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów