Komenda Powiatowa Policji w Suchej Beskidzkiej
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Sucha Beskidzka
Ogłoszenie o naborze Nr 18448
Warunki pracy
Praca wykonywana jest w systemie jednozmianowym w budynku Komendy Powiatowej Policji w Suchej Beskidzkiej przy ul. Mickiewicza 42; praca o różnym stopniu skomplikowania oraz odpowiedzialności. Na stanowisku pracy mogą występować warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycją ciała – praca przy monitorze ekranowym, w pozycji siedzącej. Praca wymaga szczególnej koncentracji przy weryfikacji dokumentów przed wprowadzeniem ich do systemu komputerowego. Nie występują warunki szkodliwe lub niebezpieczne.W trakcie pracy biurowej pracownik obsługuje komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi tj. drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka. W pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne - światło dzienne i sztuczne, spełniające wymagania określone w polskich normach.
Zakres zadań
- wprowadzanie danych zawartych na formularzach statystycznych KSIP w obszarze rejestracji procesowych postępowań, osób do systemu KSIP zgodnie z decyzją 165 Komendanta Głównego Policji z dnia 25 lipca 2017 roku w sprawie funkcjonowania KSIP
- przyjmowanie sprawdzonych pod względem merytorycznym druków statystycznych KSIP
- pełnienie funkcji lokalnego administratora aplikacji systemu Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych (ERCDŚ)
- modyfikacja rejestracji procesowych Wydziału Kryminalnego w systemie KSIP poprzez uzupełnianie brakujących sygnatur „Ds” udostępnionych z Prokuratury Rejonowej w Suchej Beskidzkiej
- modyfikowanie i korygowanie błędnych rekordów w rejestracjach procesowych Wydziału Kryminalnego w systemie KSIP w oparciu o analizę KWP w Krakowie
- wprowadzanie danych do ERCDŚ w obszarze rejestracji, zakończenia i modyfikacji dochodzeń i postępowań sprawdzających oraz bieżąca analiza danych w celu zapewnienia zgodności z programem KSIP
- dokonywanie analiz oraz wstępnego podsumowania danego okresu z uwzględnieniem danych statystycznych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji przy obsłudze rejestracji formularzy statystycznych KSIP
- bardzo dobra znajomość komputera w zakresie programu: EXEL,KSIP, ERCDŚ, SESPOL, INTRADOK
- komunikatywność, dokładność, otwarty stosunek do klienta, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość decyzji nr 165 KGP z dnia 25 lipca 2017 roku w sprawie funkcjonowania KSIP