Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Kalisz
Ogłoszenie o naborze Nr 27697
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą urzędu – w terenie,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
• Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca wykonywana w budynku urzędu oraz poza siedzibą urzędu,
• budynek urzędu częściowo jest przystosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim (budynek na zewnątrz przy wejściu posiada windę, salę obsługi oraz toaletę przystosowaną do osób niepełnosprawnych ),
• brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych,
• narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.
Zakres zadań
- prowadzi egzekucję administracyjną należności pieniężnych, w celu doprowadzenia do wykonania obowiązków,
- poszukuje majątku zobowiązanych w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych, w celu prowadzenia skutecznej egzekucji,
- bada prawidłowość otrzymanych tytułów wykonawczych, zarządzeń zabezpieczenia i innych dokumentów zabezpieczenia oraz dopuszczalność prowadzenia egzekucji administracyjnej i zabezpieczenia, w celu prowadzenia egzekucji zgodnie z przepisami prawa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość z zakresu obowiązujących przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
Wymagania dodatkowe
- dokładność systematyczność,
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.