Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 136619
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca na wysokości do 1-3 metrów,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Analizuje przyjęte wnioski i weryfikuje pod względem kompletności oraz sporządza projekty dokumentów z zakresu postępowań sprawdzających w sprawach o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, z uwzględnieniem sprawdzeń w dostępnych systemach informatycznych i bazach danych,
- Sprawdza pod względem formalno-prawnym akta osób wpisanych na listy kwalifikowanych pracowników ochrony, a w przypadku prowadzenia postępowań karnych wobec tych osób monitoruje oraz przedstawia propozycje dalszego postępowania,
- Analizuje i weryfikuje wnioski oraz sporządza projekty dokumentacji w sprawach o wydanie dopuszczenia do posiadania broni,
- Uczestniczy w przesłuchaniu świadków, w postępowaniach administracyjnych w sprawach kwalifikowanych pracowników ochrony,
- Obsługuje interesantów, weryfikuje i analizuje przyjmowane dokumenty, dotyczące kwalifikowanych pracowników ochrony pod kątem prawidłowości składanych wniosków i kompletności całości dokumentacji,
- Przygotowuje projekty pism do właściwych jednostek Policji w sprawie sporządzenia opinii o kwalifikowanych pracownikach ochrony oraz do osób posiadających wpis o dostarczenie badań lekarskich i psychologicznych, świadectw ukończenia szkolenia,
- Kompletuje i przygotowuje dokumentację spraw ostatecznie zakończonych,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 6 miesięcy w obszarze prawa administracyjnego,
- Znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego; o broni i amunicji oraz aktów wykonawczych,
- Umiejętności: stosowania prawa, analizy i syntezy informacji, poprawnego formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność: pracy w zespole, pracy pod presją czasu, sporządzania postanowień i decyzji administracyjnych.