dla jednego z największych Banków w Polsce poszukuje:
Miejsce pracy: Szczecin
- utrzymanie oraz rozwój jednolitych standardów zarządzania sprzedażą w Makroregionie na wszystkich szczeblach menedżerskich,
- wdrażanie i rozwój nowych narzędzi i materiałów sprzedażowych (oraz ich aktualizacja), podnoszących efektywność sprzedaży i jakość obsługi klientów,
- wsparcie Dyrektorów Obszarów w Makroregionie w procesie wdrożenia nowych menedżerów / pracowników,
- poszukiwanie i upowszechnianie najbardziej efektywnych działań sprzedażowych,
- realizacja zadań i projektów mających na celu wsparcie Sieci Sprzedaży Detalicznej,
- odpowiedzialność za wdrażanie strategii zarządzania kampaniami oraz za zarządzanie aktywnościami na poziomie CRM w Makroregionie,
- nadzorowanie aktywności oraz mierzenie ich skuteczności w oparciu o rzeczywiste dane generowane z systemów operacyjnych, pozwalające na weryfikację osiąganych wyników na poziomie każdego Oddziału,
- współpraca i komunikacja z Dyrektorami Obszarów i jednostkami bankowości detalicznej w celu identyfikacji potrzeb szkoleniowych, współpracy w tworzeniu programów szkoleniowo-rozwojowych związanych ściśle z potrzebami biznesowymi Makroregionu,
- dbanie o aktualizację i tworzenie nowych programów szkoleniowych (standardy jakości, szkolenia merytoryczne), coachingowych materiałów szkoleniowych, informacyjnych dla pracowników Makroregionu,
- wykonywanie innych dodatkowych zadań i obowiązków zleconych przez przełożonego, mających na celu zapewnienie jak najlepszych wyników sprzedaży i jakości obsługi Klientów w Oddziale.
- 2 letnie doświadczenie (minimum) w branży finansowej w zarządzaniu sprzedażą na poziomie regionu / obszaru lub na podobnym stanowisku
- Studia kierunkowe (Ekonomia, Zarządzanie, Bankowość)
- Mobilność
- Ważne prawo jazdy
- Wiedza produktowa i umiejętność jej prezentowania,
- Umiejętność analiz i formułowania wniosków,
- Umiejętność jasnego i otwartego komunikowania się,
- Umiejętność współdziałania i synergii w realizowaniu zadań,
- Szukanie rozwiązań i generowanie pomysłów,
- Umiejętność przekazywania wiedzy i uczenia innych.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.