dla jednego z największych Banków w Polsce poszukuje:
Regionalny Menedżer Wsparcia Sprzedaży Klientów Zamożnych
Miejsce pracy: Region Zachodni
Zadania:
- wsparcie pracowników Makroregionu z segmentu Klienta Premium w realizacji założonych celów sprzedażowych w zakresie produktów inwestycyjnych,
- zapewnienie wsparcia dla Dyrektorów Obszarów we wdrażaniu oddziałowych kampanii sprzedażowych, monitorowanie i podejmowanie działań wspierających przebieg realizowanych kampanii CRM, w zakresie poprawy ich wyników,
- transfer wiedzy, szybkie wdrażanie dobrych i eliminacja złych praktyk, obserwacja i przekazanie skutecznych sposobów sprzedażowych, rozwijanie umiejętności oraz kompetencji pracowników Obszarów,
- zbieranie informacji w zakresie potrzeb szkoleniowych pracowników Obszarów, określanie priorytetów szkoleń,
- wsparcie i udział w spotkaniach z Klientami Premium.
Wymagania formalne wobec kandydata:
- 2 letnie doświadczenie (minimum) w branży finansowej w zarządzaniu sprzedażą na poziomie regionu / obszaru lub na podobnym stanowisku
- Studia kierunkowe (Ekonomia, Zarządzanie, Bankowość)
- Mobilność
- Ważne prawo jazdy
Kompetencje stanowiskowe:
- Wiedza produktowa i umiejętność jej prezentowania,
- Umiejętność analiz i formułowania wniosków,
- Umiejętność jasnego i otwartego komunikowania się,
- Umiejętność współdziałania i synergii w realizowaniu zadań,
- Szukanie rozwiązań i generowanie pomysłów,
- Umiejętność przekazywania wiedzy i uczenia innych.