Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przestrzeganie przepisów o rachunkowości i dyscyplinie finansowej. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dokumentów finansowych. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalno-...
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przestrzeganie przepisów o rachunkowości i dyscyplinie finansowej. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dokumentów finansowych. Przyjmowanie i sprawdzanie faktur i innych dokumentów...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Przygotowywanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE, JPK) oraz uzgadnianie rejestrów VAT....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...
Reports Accountant/Professional Reports Accountant with French
Reports Accountant/Professional Reports Accountant with French
Volvo Polska Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3889 dni temu
The Volvo Group is one of the world’s leading manufacturers of trucks, buses, construction equipment and marine and industrial engines under the leading brands Volvo, Renault Trucks, Mack, UD Trucks, Eicher, SDLG, Terex Trucks, Prevost, Nova Bus, UD Bus, Sunwin Bus and Volvo Penta.
Volvo Group Corporate Finance & Control contributes to realizing the vision of the Volvo Group by developing and providing a wide range of expert services from financial planning to accounting, business controlling, M&As, financial reporting and investor relations. With Volvo Group Corporate Finance & Control you will be part of a global and diverse team of highly skilled professionals working with energy, passion and respect for the individual to become the world leader in sustainable transport solutions.
Volvo Group Accounting and Company Control, Record to Report Department in Wrocław, is looking for candidates for the position of:
Reports Accountant/Professional Reports Accountant with French
Main responsibilities:
Cooperation with Volvo Group Partner:
Records of business transactions related to the General Ledger
Preparation of financial reports
Daily contact with clients within assigned area of responsibilities
Participation in internal and external audits
Monitoring and analysis of business transactions according to IFRS and Volvo Group Financial Policies and Procedure
Requirements:
At least 2 years of continuous experience in Accounting Department (shared service experience is a plus)
Experience in preparation of financial statements
Fluent English and Polish
Intermediate knowledge of French language
University Degree in Economy/Finance
Knowledge of accountancy principles/Polish and International
Practical knowledge of MS Office (Excel)
Experience in SAP (FI) is a plus
Analytical skills
Customer focus, good communication skills and teamwork attitude
Commitment, self-reliance and accuracy
Strong organizational and time management skills
What makes us special?
Collaborative environment in Swedish organizational culture
Responsible and challenging tasks with access to the latest tools and technology
Partnership with professionals, identified career paths including global opportunities
International projects in company with certain recognition on the market
Comprehensive introduction training package with mentor’s support
Friendly workplace: modern campus with many facilities – medical center, restaurant, lunch rooms, sport/leisure area (football, basketball, tennis)
We work together with energy, passion and respect for the individual!
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przestrzeganie przepisów o rachunkowości i dyscyplinie finansowej. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dokumentów finansowych. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalno-...
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przestrzeganie przepisów o rachunkowości i dyscyplinie finansowej. Przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dokumentów finansowych. Przyjmowanie i sprawdzanie faktur i innych dokumentów...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Warszawa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Przygotowywanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE, JPK) oraz uzgadnianie rejestrów VAT....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...