Research & CX Analysis Expert
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JW/CEDK/MM/03/2019
Twoje zadania:
- Projektowanie i przeprowadzanie badań jakościowych oraz ilościowych
- Stawianie hipotez badawczych we współpracy z biznesem
- Przygotowywanie narzędzi badawczych
- Przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych deklaratywnych oraz danych systemowych
- Przygotowywanie wniosków i rekomendacji
- Współpraca z zewnętrznymi firmami badawczymi przy wspólnie realizowanych projektach
- Samodzielne prowadzenie prezentacji i warsztatów w celu przekazania wniosków z prowadzonych projektów badawczych
- Współpraca z biznesem przy wypracowywaniu rozwiązań wynikających z rekomendacji z badań
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie metod ilościowych, socjologii, psychologii lub pokrewnych
- Kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów badawczych (badania ilościowe i jakościowe, z naciskiem na badania jakościowe)
- Doświadczenie w prowadzeniu badań w ramach projektów projektowania doświadczeń/usług
- Znajomość narzędzi statystycznych (np. SPSS) i wykonywania analiz statystycznych przy ich użyciu
- Biegła znajomość MS Office (Power Point, Excel)
- Znajomość szerokiego wachlarza technik i metod badawczych
- Umiejętność formułowania rekomendacji biznesowych na podstawie wyników badań
- Umiejętność wywierania wpływu w strukturach niehierarchicznych
- Wysokie umiejętności prezentacyjne
- Umiejętność jasnego formułowania myśli i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Kreatywność
Mile widziane:
- Doświadczenie w obszarze badań CX (badania satysfakcyjne/NPS, badania MS, badania touch pointów, badania CJM itp.)
- Znajomość zagadnień z ekonomii behawioralnej
- Znajomość SQL
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy