Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Revenue Manager (m/f)

Orbis S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
1702 dni temu

MGALLERY BY SOFITEL WROCŁAW

Revenue Manager (m/f)
PERSONALITY AND SKILLS
  • Excellent analytical and communication skills
  • Proactive and result oriented approach
  • English language fluency
  • Advanced MS Office knowledge, Excel proficiency
  • RM DIM | RM PRO certificate would be an asset
MISSION

The RM will join The Bridge Wroclaw MGallery by Sofitel team in Wroclaw and will be responsible for implementing strategies to maximize the revenues of the hotel and effective use of revenue management tools in order to enhance revenues and optimize turnover. The RM will take part in creating price strategy of the hotels, plan and forecast the revenue performance of the hotels.

KEY RESPONSIBILITIES
  • Oversees and direct all aspects of the revenue management and pricing policy (covering the front office & reservation department) in order to maximize the turnover in accordance with hotel strategies, brand’s policy and customer’s needs.
  • Analyse room revenue and put in place the right strategy to increase revenue and optimize the share in the market
  • Is responsible for ensuring on daily basis that all RM processes in the hotel are implemented according to strategies discussed and take into consideration the updated planning of the distribution channel activities, changing market strategy trends and Hotel General Manager and brand recommendations
  • Implementing, forecasting and planning – develops future strategies
  • Supports operation in defining the revenue strategy of the hotel
  • Analyses the revenue and the performance of the hotels
  • Analyses the performance of the business segments
SPECIFIC REQUIREMENTS
  • Min. 3 years of experience in hospitality sector in the department of reservations, sales or revenue
  • Practical knowledge of distribution channels
  • Knowledge of revenue management tools is considered as an important advantage
  • Master or Bachelor degree (finance, economy or management preferred)
WE OFFER
  • Real professional development
  • Career opportunities
  • Challenging mission
  • Work in dynamic, international environment
  • Attractive remuneration system, trainings
Ref.nr: RM/080819/MG/WRO
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.