specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Podstawowy zakres obowiązków: prace biurowo-administracyjne; przygotowywanie dokumentacji do wydania zleceń produkcyjnych; rozliczanie zleceń produkcyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego...
Twój zakres obowiązków: Obsługa sekretarska Zarządu Spółki, m.in. przygotowywanie spotkań członków Zarządu Spółki z członkami Rady Nadzorczej; Organizowanie i przygotowywanie spotkań firmowych i zewnętrznych z Zarządem Spółki; Obsługa telefoniczna sekretariatu; Obsługa...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
12 dni
ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
12 dni
ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...
Główne zadania: prowadzenie i obsługa administracyjna toku kształcenia doktorantów Szkoły Doktorskiej (w języku polskim i angielskim); przygotowywanie planów i rozkładów zajęć z przedmiotów obowiązkowych i fakultatywnych; organizacja i obsługa sesji sprawozdawczych i ocen...
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne zespołu handlowego; Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału; Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału; Obsługa klienta; Opisywanie i wysyłanie faktur; Kontrola płatności...
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
asystent kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowywanie prezentacji i plików graficznych, Tworzenie plików Excel, Prowadzenie korespondencji w języku angielskim; Przygotowywanie pism;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw biurowych; obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie; przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy; bezpośrednie zaangażowanie w utrzymanie, współtworzenie...
The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
asystent umowa zlecenie / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
BanimexMyślenice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
asystent / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
1 dni
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki; Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli; Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły; Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
Nazwa stanowiska: referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: ½ (od 01.09.2024 r.) Główne obowiązki: Obsługa studentów i doktorantów w Biurze Wsparcia Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej. Obsługa wniosków związanych z działalnością studencką i doktorancką. Monitoring działalności...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Główne zadania realizowane na stanowisku: przygotowanie niezbędnych informacji w procesie planowania, układanie planów zajęć dydaktycznych dla studiów wyższych, wprowadzanie, weryfikowanie i aktualizowanie danych w systemach wewnętrznych związanych z procesem dydaktycznym, weryfikacja...
młodszy specjalista (junior) / asystent aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Opis stanowiska: obsługa recepcji; dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji; łączenie rozmów telefonicznych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych; przyjmowanie i obsługa gości; kontakt z klientami firmy; udział w obsłudze innych...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
2 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie kierownika w nadzorowaniu właściwego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w zakwaterowaniu oraz wykwaterowaniu studentów, obsługa programu USOS, obsługa systemu rezerwacji miejsc...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: monitorowanie strategicznych dokumentów rządowych oraz obowiązującego i projektowanego prawa w zakresie transportu kolejowego, przyjmowanie wniosków od podmiotów zewnętrznych oraz kierowanie ich do właściwych Biur Centrali Spółki lub Zakładów...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres zadań: Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej recepcji oraz biura; Dbanie o dobry wizerunek firmy i wygląd przestrzeni biurowej; Przyjmowanie gości; Obsługa połączeń telefonicznych; Współpraca z firmami kurierskimi, Pocztą Polską, dostawcami...