specjalista junior / mid / pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Twoje główne zadania: doradztwo i obsługa Klienta; wystawianie faktur i dokumentów sprzedaży oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ) praca przy kasie fiskalnej i terminalu płatniczym; obsługa systemu sprzedażowego w zakresie ewidencji sprzedaży; uzupełnianie asortymentu na półkach oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu, Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu, Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji, Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Aplikuj jeżeli: chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży, zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji.
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa na zastępstwo pełny etat
11 godz.
Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
pracownik fizyczny umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Wymagania: Wykształcenie średnie. Doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera. Umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Umiejętność współpracy w zespole. Podstawowa znajomość języka angielskiego....
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 400 - 11 400 zł brutto/mies.
12 godz.
Będziesz odpowiadać za: opracowywanie i weryfikację realizacji zasad stosowania w Spółce metodyki zarządzania projektami, opracowywanie i weryfikację dokumentów bazowych projektów tj. Karty Projektu, Harmonogramu Projektu i Rejestru Ryzyk, monitorowanie projektów realizowanych w Spółce...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres Obowiązków: Inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej w zakresie ochrony radiologicznej. Analiza sprawozdań z audytów klinicznych zewnętrznych oraz opracowywanie wniosków w tych sprawach. Analiza raportów z audytów klinicznych...
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi oraz osobami prywatnymi w zakresie administrowanych urządzeń; i cieków, udział w pracach komisji przetargowych prowadzonych przez Zarząd Zlewni w Krakowie, przygotowanie opisów zamówień...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu
14 godz.
Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Twoim zadaniem będzie: pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę; umiejętność pracy zespołowej, empatia,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy Pomoc w organizowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 770 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
15 godz.
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
Profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa zapytań pracowników dotyczących funkcjonowania elektronicznego obieg dokumentów. Bieżące wsparcie merytoryczne i informowanie o statusie spraw w systemie. Rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i rozliczaniem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 997 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
16 godz.
bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
Bank Pocztowy S.A.Bydgoszcz, Jagiellońska 17
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
17 godz.
Twój zakres obowiązków kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Banku, w tym: przyjmowanie, rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji; sporządzanie odpowiedzi do Klientów na wpływające skargi i reklamacje, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; realizacja zadań związanych z...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zadania Obsługa Pacjentów i rejestracja wizyt. Zarządzanie kalendarzem lekarzy. Prowadzenie dokumentacji medycznej i administracyjnej. Dbanie o obieg informacji w placówce. Wsparcie administracyjne zespołu.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska analiza zapytań ofertowych; kalkulacja elementów prefabrykowanych w zakresie przygotowywanych ofert; składanie ofert; nadzór nad terminami składania ofert; kontakt z klientem i podtrzymywanie z nim dobrych relacji;
Jakie zadania na Ciebie czekają Analizowanie dokumentacji i przygotowywanie odpowiednich zestawień; Prace administracyjne; Wspieranie działu rozliczeń finansowych w bieżących działaniach; Potwierdzanie sald z dostawcami, w tym: porównywanie sald dostawców i wyjaśnianie rozbieżności w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ i/lub PFRON; Liderowanie zespołowi projektowemu; Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami; Opracowanie wszelkich wewnętrznych...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
18 godz.
Weryfikacja i kontrola zgodności przygotowywanych harmonogramów czasu pracy. Nadzór nad poprawnością ewidencji czasu pracy prowadzonej przez poszczególne zespoły. Terminowe wprowadzanie danych o czasie pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP). Bieżące rejestrowanie i ewidencjonowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
19 godz.
Zakres obowiązków: obsługa dokumentów sprzedażowych i zakupowych oraz ich prawidłowe wprowadzanie do systemu; kontrola poprawności danych w przekazywanych dokumentach finansowych; bieżąca współpraca z działem księgowości i podmiotami zewnętrznymi; dbałość o właściwe...
Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji....
Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na materiały biurowe. Przekazywanie dokumentów do zarządu do...
pracownik fizyczny umowa o pracę 5 200 - 6 500 zł brutto/mies.
1 dni
Dni i godziny pracy: według grafiku poniedziałek - niedziela na zmianach 12h 7:00-19:00/19:00-7:00. Zakres obowiązków: kontrola ruchu osobowego i materiałowego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 400 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska obsługa telefonicznych i mailowych zapytań klientów niemieckojęzycznych; wprowadzanie oraz zamykanie zleceń w systemie wraz z wystawianiem faktur; prowadzenie aktualnej dokumentacji zgodnie z procedurami; współpraca z pozostałymi działami w codziennych procesach; dodawanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Prowadzenie rejestrów wynajmowanych lokali oraz rozliczeń czynszowych; Obsługa dokumentacji Biura, korespondencji oraz archiwizacja akt; Kontrola porządku i stanu technicznego zarządzanych obiektów; Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia pracowników;
Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
ISS PolskaSprawdzona firmaWarszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Obsługa systemu zgłoszeń wewnętrznych. Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze. Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami; przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych; współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości; udział w...
Pracownik biurowy jest niezbędnym elementem funkcjonowania każdej firmy. Może przyjmować różną rolę, np. pracownika sekretariatu, pracownika recepcji, pracownika obsługi administracyjno-kadrowej, asystenta czy pracownika obsługi klienta. W zależności od obejmowanej posady do obowiązków pracownika biurowego może należeć m.in prowadzenie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej, obsługa centrali telefonicznej, organizowanie pracy sekretariatu, bieżąca obsługa recepcji, witanie gości, przyjmowanie klientów i kierowanie ich w odpowiednie miejsca, kontakt z instytucjami finansowymi, prawnymi i innymi, wystawianie faktur i zajmowanie się księgowością, prowadzenie ewidencji pracowników, przyjmowanie wniosków i interpelacji czy współpraca z dostawcami materiałów biurowych itp. Jeśli szukasz pracy biurowej, sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl i zaaplikuj na posady dostępne w Twoim mieście i okolicach!
Pracownik biurowy – co robi?
Pracownik biurowy może mieć różnorodny zakres działań, zależnie od stanowiska, jakie zajmuje. Warto mieć na uwadze, że nie jest to jedynie praca z dokumentacją, ale bardzo często obejmuje także kontakty z klientem oraz współpracownikami. Do głównych obowiązków pracownika biurowego należy chociażby przygotowywanie i archiwizacja różnego rodzaju dokumentacji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (np. przekazywanie ich do poszczególnych działów firmy), koordynowanie działań związanych z obsługą biura, obsługa zamówień i wniosków, prowadzenie kalendarza spotkań, odbieranie telefonów, obsługiwanie skrzynki pocztowej, a w niektórych przypadkach nawet przygotowywanie ofert handlowych. Pracownik biurowy musi być osobą samodzielną, niemniej zwykle współpracuje z poszczególnymi działaniu firmy, w szczególności działem kadr i płac.
Jak zostać pracownikiem recepcji / sekretariatu?
U kandydatów na pracowników biurowych zwykle mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej wielu pracodawców organizuje dla nowych osób szkolenia. Osoby bez stażu pracy także mają szansę na zatrudnienie. Atutem będzie dyplom uczelni wyższej, w szczególności ukończenie studiów na kierunkach związanych z administracją, księgowością, zarządzaniem) bądź wykształcenie średnie (technik prac biurowych) bądź certyfikaty z kursów zawodowych dla pracowników administracyjno-biurowych. Bardzo często wymaga się także znajomości języka obcego, dyspozycyjności i np. gotowości do odbywania podróży służbowych (np. w przypadku posady asystenta członka zarządu).
Specjalista ds. administracji biurowej – jakie wykształcenie?
Specjalista ds. administracji biurowej zwykle posiada wykształcenie średnie lub wyższe, często związane z administracją, zarządzaniem lub pokrewnymi dziedzinami. Ważne jest posiadanie wiedzy z zakresu prowadzenia dokumentacji, organizacji pracy biurowej, obsługi programów biurowych i sprzętu biurowego. Osoby chcące rozwijać karierę biurową mają do wyboru:
szkołę średnią przygotowującą do zawodu technika prac biurowych,
uczelnie wyższe, w szczególności studia na takich kierunkach jak administracja, zarządzanie, psychologia biznesu, rachunkowość i księgowość,
kursy zawodowe dla pracowników biurowych i administracyjnych, stacjonarne bądź online.
Do realizacji zadań zgodnie z wymaganiami stanowiska często potrzebna będzie także biegła znajomość języka angielskiego. W tym wypadku warto postawić na kurs na poziomie co najmniej C1 oraz w zakresie nauki języka angielskiego biznesowego.
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Bardzo wiele firm, szczególnie w dużych miastach takich jak Warszawa, Wrocław, Katowice czy Kraków, zatrudnia pracowników administracyjno-biurowych z językiem angielskim. Są to osoby odpowiedzialne za telefoniczną i osobistą obsługę klientów i kontrahentów zagranicznych, prowadzenie korespondencji w języku angielskim, tłumaczenie i sporządzanie dokumentów po angielsku czy koordynację międzynarodowych spotkań biznesowych. Taka praca zwykle wiąże się z zarobkami na wyższym poziomie niż praca biurowa wyłącznie w języku polskim.
Pracownik biurowy, pracownik administracyjny – predyspozycje zawodowe
Pracownik biurowy lub administracyjny powinien być przede wszystkim osobą dokładną, biegłą w efektywnym zarządzaniu czasem i wykazującą się doskonałą umiejętnością organizacji pracy. Ponieważ jest to praca z ludźmi, ważne są także umiejętności interpersonalne, w tym empatia, komunikatywność i zdolności negocjacyjne. Pracodawcy poszukują osób cechujących się miłą aparycją, pozytywnie nastawionych do ludzi, odznaczających się wysoką kulturą osobistą. Duże znaczenie może mieć także odporność na stres oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik biurowy?
Wynagrodzenia na stanowiskach biurowych są bardzo zróżnicowane. Wiele zależy od typu posady, poziomu stanowiska i zakresu odpowiedzialności, ale także wielkości i lokalizacji firmy oraz tego, w jakiej branży działa. Specjalista ds. administracyjno-biurowych na stanowisku średniego szczebla zarabia około 4400-6000 zł brutto miesięcznie (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń).
Najnowsze oferty pracy dla pracowników biurowych w miastach
Na portalu Praca.pl regularnie publikujemy aktualne oferty pracy dla pracowników biurowych w różnych miastach i branżach. Często pojawiają się ogłoszenia na takie stanowiska jak młodszy specjalista ds. administracyjnych, kierownik działu administracji, księgowa, czy pracownik działu kadr i płac. Jeśli szukasz miejsca pracy w swojej okolicy, podaj w pasku wyszukiwarki nazwę miejscowości. Nie zapomnij też sprawdzić opcji: praca zdalna, gdyż taka forma zatrudnienia jest coraz częściej dostępna dla pracowników biurowych. Dokładnie zapoznaj się z opisami stanowisk i aplikuj!
Praca pracownik biurowy – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe obowiązki pracownika biurowego?
Zakres obowiązków pracownika biurowego zależy od stanowiska, jakie obejmuje. Często jednak w zakresie jego odpowiedzialności leży sporządzanie i dbanie o obieg dokumentacji, organizacja i obsługa narad pracy / spotkań wewnętrznych, obsługiwanie spotkań z kontrahentami i klientami, telefoniczna obsługa klientów i współpracowników, prowadzenie korespondencji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna zwykle też za składanie zamówień, rozliczanie faktur oraz monitorowanie kompletności dokumentacji pracowniczych czy rozliczeniowych. Kolejnym istotnym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, dostawcami oraz kontakt z różnymi instytucjami.
Jak zdobyć pracę jako kierownik działu administracji?
Pracodawcy poszukujące szefów działów administracyjnych zatrudniają przede wszystkim osoby mające doświadczenie na podobnym stanowisku, w kierowaniu zespołem oraz doskonale znających zagadnienia prawne i techniczne związane z prowadzeniem działań administracyjnych w przedsiębiorstwach. Żeby zdobyć wymarzoną posadę, warto konsekwentnie zdobywać doświadczenie jako pracownik administracyjno-biurowy niższych szczebli, a także podnosić kwalifikacje na studiach (kierunki: zarządzanie, administracja) i kursach menedżerskich.