Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1943

  • Customer Service Specialist with Ukrainian - popular clothing brand

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    3 dni
    Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standards;Efficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from phone calls; only chat is supported;Positive,...
  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Nowa Era Sp. z o.o.
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 godz.
    Na czym polega ta rola: Odwiedzasz szkoły podstawowe w swoim regionie; Spotykasz się z dyrektorami i nauczycielami – doradzasz, przedstawiasz ofertę edukacyjną; Budujesz relacje oparte na zaufaniu i profesjonalizmie; Finalizujesz zamówienia i wspierasz klientów na każdym etapie współpracy;
  • Nowa Era Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 godz.
    Na czym polega rola? Pracujesz w terenie: odwiedzasz szkoły podstawowe, umawiasz i prowadzasz spotkania z dyrekcją oraz zespołami nauczycielskimi. Doradzasz w wyborze rozwiązań edukacyjnych, przedstawiasz ofertę i doprowadzasz proces sprzedaży do zamknięcia. Utrzymujesz relacje...
  •  
  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi i Sprzedaży Usług Stomatologicznych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    4 godz.
    Aktywne, telefoniczne umawianie wizyt oraz proponowanie pacjentom z istniejącej bazy usług stomatologicznych. Profesjonalna prezentacja i doradztwo w zakresie aktualnych ofert, promocji oraz pakietów zabiegowych. Systematyczna realizacja jasno zdefiniowanych, miesięcznych celów sprzedażowych....
  • Customer Advisor z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów telefonicznie i mailowo;Pomoc w odczycie liczników prądu;Wyjaśnianie faktur i udzielanie informacji o zmianach w ofercie;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi;Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów...
  • Customer Advisor with Serbian

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Providing high-quality customer service via phone, email, chat, and social media;Assisting with product information and resolving technical issues;Initiating and managing Xiaomi device repair processes;Adhering to detailed project guidelines and maintaining high service standards;Supporting team...
  • Koordynator Techniczny

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu; Nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych oraz realizacja PPM; Planowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości; Usuwanie bieżących usterek i awarii; Współpraca z podwykonawcami;...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U nas będziesz: codziennie rozmawiać (telefonicznie i mailowo) z klientami z niemieckiego...
  • Loading Systems Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych; prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami; monitorowanie bieżących projektów oraz wizyty na...
  • Coral Travel Poland Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoje zadania: Pomoc klientom w wyborze wymarzonej podróży. Obsługa systemów rezerwacyjnych (nauczymy Cię, jeśli jeszcze ich nie znasz). Udzielanie informacji o kierunkach i atrakcjach turystycznych. Wsparcie klientów w planowaniu wyjazdów służbowych i wakacyjnych.
  • Młodszy Specjalista ds. Analiz Handlowych (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu ERP, Opracowywanie dokumentacji i analiz, Wsparcie działu w bieżących działaniach, Aktywna współpraca z innymi działami firmy w Centrali, Realizacja innych powierzonych zadań.
  • Transgourmet Polska
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...
  • Transgourmet Polska
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami firmy,...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Świdnica, Galeria Świdnicka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obowiązki: Techniczny dobór urządzeń do automatyzacji procesów (armatura regulacyjna, zawory bezpieczeństwa, przepływomierze). Rozwój relacji handlowych i obsługa obecnych klientów firmy. Opracowywanie wstępnych koncepcji rozwiązań i konsultacje techniczne. Monitoring dostaw do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji
  • Customer Support Specialist with German – Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    At Foundever, you will: Communicate daily (by phone and email) with customers from the German market, Support clients with travel- and booking-related inquiries, Ensure every customer ends the conversation with a smile, Work with a friendly, supportive team that truly loves what they do, Have a real...
  • Customer Support Specialist with German – Banking Service

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space;Handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card;Active listening;Order processing in the general call hotline for private customers;Good needs...
  • Koordynator Obsługi Klienta Międzynarodowego

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Kluczowe Zadania Prowadzenie komunikacji z bazą klientów w Polsce i za granicą (od 30 lat budujemy naszą bazę). Wsparcie administracyjne procesów sprzedażowych i logistycznych. Zarządzanie dokumentacją handlową w językach obcych. Aktywny udział w tworzeniu pozytywnego wizerunku firmy.
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych. Doradztwo w wyborze odpowiednich rozwiązań. Negocjowanie i finalizowanie umów. Realizacja planów sprzedaży oraz raportowanie wyników. Współpraca z zespołami wewnętrznymi...
  • Doradca / Doradczyni ds. Sieci Partnerskiej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej; pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych; przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dla użytkowników; analiza sprzedaży benefitów i...
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twoje Zadania: Aktywne pozyskiwanie konsumentów i budowanie wizerunku marki na rynku. Sprzedaż i prezentacja portfolio produktów nowej generacji (podgrzewacze, e-papierosy). Bezpośredni kontakt z klientem w wyznaczonych lokalizacjach (eventy, punkty sprzedaży detalicznej).
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    7 godz.
    Zakres Obowiązków Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie profesjonalnych rozmów handlowych. Prezentacja produktów i rozwiązań budowlanych (domy z prefabrykatów keramzytowych). Skuteczna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
  • Inżynier ds. Sprzedaży

    AUSTROWAREN POLSKA Sp. z o. o.   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: aktywne monitorowanie rynku i identyfikowanie nowych szans sprzedażowych, sprzedaż systemów pneumatycznego odbioru ścinki oraz systemów odpylania, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych, prowadzenie projektów od etapu zapytania po...
  • Przedstawiciel Handlowy

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    7 godz.
    Główne Zadania Prezentacja produktów i rozwiązań dotyczących budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań handlowych i negocjowanie warunków umów. Aktywna realizacja indywidualnych celów sprzedażowych. Dbanie o budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży i Wynajmu

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji i Serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów....
  • Asystent ds. Analiz Rynkowych i Sprzedaży

    MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.   Zabrze, „Arena Zabrze” Rosevelta 81    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 godz.
    Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Nysa, Rynek 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prezentowanie oferty i prowadzenie rozmów handlowych. Doradztwo w zakresie dopasowania rozwiązań do potrzeb klienta. Negocjowanie warunków współpracy oraz finalizacja umów. Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie...
  • Doradca Handlowy B2B

    INTERNET UNION S.A.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Aktywne pozyskiwanie Klientów, promowanie oferty i marki usług SEEV; Współpraca z zespołem; Sprzedaż usług – podpisywanie umów; Rozwijanie swoich umiejętności sprzedażowych; Raportowanie wyników sprzedaży;
  • Praca.pl
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: Realizacja krótkich ankiet terenowych (około 2–3 minut, 9 pytań). Raportowanie wyników w aplikacji mobilnej. Praca na wyznaczonym obszarze, z użyciem narzędzi zapewnionych przez pracodawcę. Korzystanie z auta służbowego (prawo jazdy niewymagane).
  • Schwinn Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: aktywna obsługa i rozwój współpracy z obecnymi klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów na podległym terenie, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, realizacja celów sprzedażowych i planów firmy.
  • Doradczyni / Doradca Klienta ds. Exportu na rynek francuski

    SLODKIE sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Jak wygląda Twój dzień? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert; Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje; Finalizowanie zamówień i follow-up; Współpraca z działem produkcji oraz zespołem sprzedaży; Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów premium B2B; Budowanie...
  • Doradca Handlowy / Doradczyni Handlowa z językiem włoskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Poszukujemy osób gotowych na rozwój i pracę na rynkach zagranicznych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz realizowanie celów wyznaczonych przez...
  • Specjalista ds. części zamiennych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Obsługa zgłoszeń klientów – telefonicznie i mailowo, w tym kontakt z centralą w języku angielskim. Analiza i weryfikacja potrzeb klientów oraz proponowanie skutecznych rozwiązań. Współpraca w zespole 3-osobowym oraz dbanie o terminową realizację zamówień. Dokumentowanie kontaktów i...
  • Przedstawiciel Handlowy / Specjalista ds. Sprzedaży

    Nioo Technology Europe Spółka z o. o.   Bytom, ul. Siemianowicka 82    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Opis stanowiska: Poszukujemy dynamicznej, ambitnej i nastawionej na wyniki osoby, która wesprze rozwój naszej działalności w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. To idealna rola dla specjalisty ds. sprzedaży, który ceni samodzielność, inicjatywę i budowanie trwałych relacji biznesowych....
  • widziszwszystko sp. z.o.o
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Poszukujemy osoby, która lubi wyzwania i będzie aktywnie dążyć do realizacji i przekraczania celów sprzedażowych. Twoja praca będzie polegać na aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu własnej bazy kontaktów. W tym celu będziesz sporządzać oferty,...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    8 godz.
    Pozyskiwanie nowych klientów i oferta ubezpieczeń (na życie, majątkowe, grupowe). Przygotowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych Spotkania z klientami. Doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych. Budowanie trwałych relacji z klientami. Rozwój umiejętności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego, z utrzymaniem najwyższej jakości standardów projektu. Efektywny kontakt z klientami poprzez główne kanały: live chat, telefon oraz mail. Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji oraz skuteczne rozwiązywanie problemów klientów....
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

    Vetlab Sp. z o.o.   Warszawa, al. Krakowska 110    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu...
  • Specjalista ds. Sprzedaży z Angielskim C1/C2

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Tasks: Work in a team and develop a sales strategy for the assigned portfolio. Outreach prospects from your portfolio via phone and email to schedule appointments for consultations and further steps (for outbound leads). Analyze and strategize how to manage and create a good opportunity with...
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź, ul. Pojezierska 90A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twoje zadania: obsługa procesu sprzedaży: wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur sprzedaży, faktur wewnętrznych, dokumentów magazynowych, zleceń transportowych, awizacja dostaw, przygotowywanie zestawień i raportów, opracowywanie analiz danych, prowadzenie rozliczeń z...
  • Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów; prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu; odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży; tworzenie, aktualizacja i...
  • TTEC
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Co będziesz robić: Prowadzić rozmowy z aktualnymi klientami w celu rozszerzenia współpracy; Doradzać w zakresie rozwiązań reklamowych i wspierać klientów w podejmowaniu decyzji; Wyszukiwać nowe możliwości sprzedażowe i rozwijać portfel klientów; Realizować wyznaczone cele...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.