Sales Associate
Miejsce pracy: Wrocław
W trakcie wykonywania pracy do obowiązków pracownika należy w szczególności:
- Realizuje kompleksowo wszystkie obowiązki i zlecone zadania w powierzonym obszarze sklepu
- Wspiera kierownictwo w łączeniu celów operacyjnych i wizualnych
- Wspiera i wdraża wytyczne i informacje zwrotne (4C) od Kierownika na zmianie
- Współpracuje bezpośrednio i entuzjastycznie z innymi pracownikami sklepu, kierownictwem i klientami
- Stosuje się do wszystkich zaplanowanych grafików zmian, przerw i przerw na posiłek
- Współpracuje z innymi Sprzedawcami w celu maksymalizacji sprzedaży i wyników zespołu
- Kształtuje atmosferę radości i satysfakcji z pracy w sklepie
- Realizuje wszystkie polityki, procedury i programy
- Wspiera wszystkie projekty w zakresie utrzymania porządku i czystości w sklepie
- Realizuje dodatkowo zlecone obowiązki
- Przestrzega federalnych, stanowych oraz lokalnych przepisów pracy
- Chroni i zabezpiecza powierzony majątek spółki
- Wspiera programy testowe spółki
- Wspiera otwieranie, zamykanie i zmianę wystroju sklepu, zgodnie z potrzebami
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
Czas pracy: pełny/ niepełny