Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
SAP ABAP HCM Developer
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 263594/110/AJW/C
Zadania:
- Ocena nowych lub zmodyfikowanych wymogów dotyczących wykonalności oraz złożoności zagadnień technicznych, a także wpływu na bieżące lub planowane systemy,standardy oraz wskazówki (inżynieria wymagań)
- Ocena złożoności oraz wpływu na bieżący / planowany system
- Badanie alternatywnych rozwiązań oraz weryfikacja ich wykonalności
- Określanie wymaganych zasobów technicznych, architektury oprogramowania, interfejsu użytkownika oraz systemy baz danych
- Tworzenie lub dobór najodpowiedniejszych metod, technik, standardów, wskazówek lub narzędzi dla opracowania oprogramowania
- Tworzenie modeli dla danych, funkcji oraz / lub obiektów
- Wdrażanie oprogramowania
- Ocena rozwiązań programowych z perspektywy ryzyka bezpieczeństwa, wdrożenie oraz wykonanie wymaganych procedur analizy ryzyka w systemach oprogramowania
- Określanie oraz uzgadnianie poziomów usług dla utrzymania aplikacji
- Analiza problemów, trzeci poziom wsparcia, określanie oraz wdrażanie procedur przekazywania problemów na wyższe szczeble
- Określanie wersji produktów, oprogramowania oraz ich wprowadzenie
- Wykształcenie wyższe (profil informatyczny lub techniczny)
- Con ajmniej 3-letnie doświadczenie jako developer SAP ABAP
- Bardzo dobra znajomość programowania ABAP
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie jako developer ABAP w module SAP HCM
- Znajomość Adobe Forms, Web Dynpro, Web Services i/lub ABAP OO będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w pracy z wersją SAP ECC 6.0
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów
- Gotowość do pracy w serwisie wsparcia działającego systemu (średnio raz w tygodniu wgodz. 13-21)
- Dobre umiejętności komunikacyjne
- Zdolność do samodzielnej pracy w ramach przypisanego zakresu obowiązków
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w ambitnym i międzynarodowym środowisku
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt
