specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki, organizacja i planowanie kalendarza przełożonych, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
GIGA Construction R. Dąbrowski Sp. k. to firma należąca do Grupy GIGA Sp. z o. o.
Jesteśmy Generalnym Wykonawcą o ugruntowanej pozycji na rynku działającym od roku 2002. Realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego i mieszkaniowego.
W związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukujemy do naszego Zespołu osób na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa, Białołęka
Opis stanowiska:
Organizacja pracy Sekretariatu
Obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynek e-mail
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów
Archiwizowanie dokumentacji firmy
Przygotowanie i redagowanie pism
Ewidencjonowanie faktur
Obsługa spotkań
Nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe i spożywcze
Bieżąca pomoc w pracy prawników
Czynne prawo jazdy kategorii B
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Umiejętność wyznaczania priorytetów
Bardzo dobra organizacja czasu i pracy
Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
umowę zlecenie / umowę o pracę po okresie próbnym
pracę w pełnym wymiarze godzin (8.00-16.00)
możliwość podnoszenia kwalifikacji
perspektywy rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki, organizacja i planowanie kalendarza przełożonych, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...