Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zobacz więcej ofert pracy

SEM Specialist

adCookie
Wrocław
praca stacjonarna
3791 dni temu

Ogłoszenie numer: 749831, z dnia 2015-07-21

Firma adCookie specjalizuje się planowaniu i realizacji kampanii reklamowych online przy wykorzystaniu najnowszych trendów i narzędzi marketingowych. Nasze działania obejmują wszystkie obszary online marketingu: Analityka, Design, SEM, Video, Display, e-mail marketing i wiele innych. Realizujemy ciekawe projekty zarówno dla Klientów ogólnopolskich jak i zagranicznych.
Z uwagi na bardzo dynamiczny rozwój poszukujemy ambitnej i otwartej osoby na stanowisko SEM Specialist, odpowiedzialnej za samodzielne prowadzenie kampanii PPC (głównie Google Adwords i Facebook Ads), kontakt z Klientem, planowanie, realizację i bieżącą optymalizację kampanii reklamowych oraz raportowanie wyników.

SEM Specialist

Miejsce pracy: Wrocław

 

Wymagania

DOBRZE, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google
  • potrafisz analizować i wyciągać wnioski z prowadzonych działań
  • możesz pochwalić się aktualnymi certyfikatami Google Adwords (wyszukiwarka i sieć reklamowa)
  • Google Analytics to Twój przyjaciel
  • tabele, cyferki i biegłą obsługę w Excelu masz w małym palcu
  • na bieżąco aktualizujesz swoją wiedzę, chętnie się szkolisz i rozwijasz swoje umiejętności
  • indywidualnie podchodzisz do każdej kampanii (sztampom mówisz NIE!)

LEPIEJ, jeśli:

  • prowadziłeś kampanie na Facebooku, korzystałeś z Power Editora i narzędzi zewnętrznych
  • prowadziłeś kampanie dla e-commerce, w tym remarketing dynamiczny i PLA
  • biegle obsługujesz Google Tag managera
  • znasz podstawy HTML, JS
  • lubisz kontakt z klientem i potrafisz przedstawić specjalistyczną terminologię oraz stosowane działania marketingowe w sposób zrozumiały dla klienta (na etapie wytycznych do kampanii, raportowania, rekomendacji)
  • znasz j. angielski w takim stopniu, że czytanie ze zrozumieniem tekstów specjalistycznych nie jest dla Ciebie problemem

DOSKONALE, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych, z wykorzystaniem platform innych niż Google Adwords i Facebook
  • wiesz, jak prowadzić kampanie wideo i GSP
  • znasz podstawy SEO
  • posiadasz doświadczenie w pozostałych obszarach e-marketingu

Oferujemy

  • poznanie nowych paneli marketingowych i pozostałych obszarów e-marketingu
  • możliwość zdobycia doświadczenia w innowacyjnej i szybko rozwijającej się branży
  • pracę z młodym, przyjaznym zespołem
  • wynagrodzenie + system premiowy + bonusy
  • szkolenia, certyfikaty
  • udział w ciekawych, wymagających projektach marketingowych o ogólnopolskim zasięgu
  • darmowe lekcje j. angielskiego
  • smaczne, domowe ciasteczka, które regularnie wypiekamy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...