Naszym Klientem, jest markowy producent z sektora FMCG. Organizacja planuje dalsze zwiększenie udziałów rynkowych oraz rozszerzenie kategorii poprzez wprowadzenie nowych marek oraz rozwiniecie istniejących linii produktowych.
Z uwagi na nowe wyzwania związane z planami dalszego rozwoju, poszukujemy ambitnego kandydata na stanowisko Senior Brand Managera, który dołączy do kilkuosobowego zespołu marketingowego
- Zarzadzanie kluczowymi markami oraz rozwój i wprowadzanie nowych produktów,
- Odpowiedzialność za opracowanie, wdrożenie i wyegzekwowanie strategii dla podległego portfolio marek
- Współpraca z działem sprzedaży, trade marketingu w celu optymalizacji działań marketingowych w poszczególnych kanałach
- Opracowanie strategii promocji konsumenckich, pozycjonowania cenowego oraz aktywny udział w definiowaniu strategii rozwoju dystrybucji produktów
- Monitoring, analiza konkurencji oraz identyfikacja trendów rynkowych
- Zarzadzanie zespołem w danej kategorii produktowej
- Wyksztalcenie wyższe marketingowe lub pokrewne
- Minimum 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku marketingowym na kluczowej marce w firmie FMCG, preferowane doświadczenie w koncernach międzynarodowych
- Praktyczna znajomość innowacyjnych narzędzi marketingowych
- Umiejętność analizy oraz wyciągania wniosków z badan konsumenckich
- Zdolność obrony swoich wniosków, umiejętność prezentacji oraz swobodna komunikacja
- Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
- Bardzo dobry język angielski
Job ref: WSPW9075