specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
6 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
Selectivv is a digital agency specializing in mobile advertising and market research. Using our proprietary mobile data collection process and internal DMP, we combine online and offline data to deliver targeted advertising campaigns and comprehensive market research. We work with media houses and direct clients.
Senior Digital Campaign Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: JB-446
For one of our largest International client we are looking for Senior Digital Campaign Manager.
Job description:
Creating and managing large scale budgets and large-scale campaigns
Managing and setting-up PPC campaigns and channels, such as industry research, account structure, ad-copy optimization, performance analyses, landing page optimization, bid management, spend allocation, etc.
Providing full service and maintenance for our clients
Developing and maintaining monthly media plans and summaries across all campaigns
Requirements:
Min 2 years’ experience in online marketing
Previous hands-on experience with Google Ads, Search Ads 360, Facebook, LinkedIn, or other paid search platforms
High proficiency in English
Proficiency in Microsoft Excel and large data analysis
Independent, Proactive approach, fast learner, enthusiastic and initiative
We offer
Be part of international growing company with proven track record
Contact with experts from the international digital advertising industry
Nice working atmosphere in a professional team and with lots of other activities and benefits
Attractive location of the office in Warsaw - Saska Kępa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
6 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...