Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy FMCG z kategorii kosmetycznej, poszukujemy obecnie Senior Group Brand Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za grupę marek, zarządzając 2 osobowym zespołem.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowy producent z branży FMCG, oferujący jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek w swojej kategorii. Dzięki planom rozwoju talentów w organizacji, wybrana osoba będzie miała możliwości rozwoju w ramach struktur w kraju i międzynarodowo. Szerokie portfolio produktowe z 6 markami i ponad 500 SKU będzie ciekawym wyzwaniem dla wybranego kandydata.
Opis stanowiska
- Wykształcenie wyższe, preferowane nauki ekonomiczne, marketing,
- Min. 7 letnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG,
- Doświadczenie w trade marketingu lub sprzedaży mile widziane,
- Umiejętności przywódcze, doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Wysokie kompetencje analityczne i doświadczenie w pracy na P&Lu,
- Nastawienie na pracę zespołową,
- Asertywność i konsekwencja w działaniu,
- Nastawienie "can do",
- Język angielski - bardzo dobry
Profil kandydata
- Opracowanie planów średnio - okresowych na podległej kategorii, włączając zarządzanie portfolio, wdrożenia nowych produktów, aktywacje,
- Przygotowanie, dostosowanie i wdrożenie lokalnych planów aktywacyjnych dla podległych marek,
- Opracowanie i egzekucja marketingu mix lokalnie,
- Zarządzanie i kontrola budżetu,
- Przygotowywanie strategicznych rekomendacji dla brandów i kategorii bazując na dostępnych danych,
- Monitoring, raportowanie i poprawa przyszłych działań zgodnie z KPIs (udziały rynkowe, wyniki sprzedażowe, monitoring innowacji i kampanii mediowych, analiza portfolio, monitoring budżetu),
- Bliska współpraca z lokalnym i regionalnym managementem przy realizacji wspólnych celów,
- Zarządzanie podległym zespołem,
Oferujemy
- Możliwości rozwoju w ramach struktur,
- Konkurencyjny pakiet wynagrodzenia i benefitów,
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.