Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
Zobacz więcej ofert pracy

Senior IT Business Consultant

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
1285 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Senior IT Business Consultant
Miejsce pracy: Katowice

The role holder provides business consultancy to our client base.  They will be part of a team of consultants working without close supervision.

Fujitsu is a driver of digital transformation in a world, which requires an extreme level of connectivity: A hyper connected business, hyper connected world, automation and integration, digital learning, connected services and other solutions Fujitsu offers to help their clients with their challenge of digital transformation.

 

To strengthen this expertise, we are looking for a Business / IT Consultant in the area of Enterprise Application Integration.

 

Core competency is experience in customer requirements analysis and being able to get them into an appropriate end-to-end integration concept and handed over into delivery, and finally get the result delivered accepted into Service.

 

The role will work with customers and partners to design an integrated solution of their systems using an Enterprise Service Bus.

 

You will be a part of fast growing R&D/BAS organization.

 

Key Accountabilities:
  • Owns and delivers a consulting assignment which is either self-contained or as part of a larger team.  Working to the assignment descriptions and the consulting standards.  Identifies potential issues and conflicts and addresses them.
  • Contributes new Knowledge to Fujitsu, either by recognizing the value of key project deliverables or by locating and capturing third-party materials that are relevant to Fujitsu’s business. 
  • Identifies and secures extension business for themselves in order to extend the existing scope of the assignment.  Identifies potential new assignments.
  • Contributes to the development of Fujitsu’s offerings. 
  • Co-ordinate the work involves in preparing bids for new business opportunities.  Ensures the preparation of all presentation material and leads in smaller sales situations.
  • Maintains senior management level relationships both internally and externally.
  • Work with little formal supervision.  Successfully executes a number of medium to large assignments of moderate to high complexity.  These assignments involve working with middle to senior management within Fujitsu or client organizations.
  • Typically has experience in a consultancy or equivalent environment.
  • Integrated consulting, technical and business skills and an understanding of client business issues & environment.
  • Deep knowledge in a specialist area and broad business knowledge.
Responsibilities:
  • Analyze customer / systems outbound requirements and processes as an input for an integration with core Fujitsu solutions.
  • Map the requirements captured into an application integration solution design – with the help of experienced technical integration Architects
  • Engage directly with Customer and solution owners to qualify and agree an appropriate solution design
  • Hand-over the functional solution design into technical delivery
  • Support internal testing of the delivered solution
  • Facilitate and execute acceptance testing with the customer
  • Understand requirements and processes    
  • Takes leadership in task force groups to resolve the most complex problems (both new and known)
  • Recognizes and take ownership of opportunities to improve solutions and services performance
Skills Required:
  • Experience in Business Requirements Analysis, Requirements description (Agile story writing), End-to-end solution design documentation
  • Excellent skills in communication with customer/solution owners to get to the essence of their integration requirements and procedures
  • Experience in (at least one) standard systems integration  or middleware platforms like SAP, Oracle, Salesforce, ServiceNow, PeopleSoft, Google, WebMethods, WebSphere, TIBCO, SAP PI/PO, Biztalk, Oracle Fusion, Amazon or other major SaaS and On-Premise solutions
We offer:
  • IT & soft skills trainings (training platform)
  • Private medical care
  • Lunch subsidy
  • Sport cards
  • Fresh fruits and hot drinks
  • Discounts (e.g. restaurants)

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

Fujitsu is a driver of digital transformation in a world, which requires an extreme level of connectivity: A hyper connected business, hyper connected world, automation and integration, digital learning, connected services and other solutions Fujitsu offers to help their clients with their challenge of digital transformation.

 

To strengthen this expertise, we are looking for a Business / IT Consultant in the area of Enterprise Application Integration.

 

Core competency is experience in customer requirements analysis and being able to get them into an appropriate end-to-end integration concept and handed over into delivery, and finally get the result delivered accepted into Service.

 

The role will work with customers and partners to design an integrated solution of their systems using an Enterprise Service Bus.

 

You will be a part of fast growing R&D/BAS organization.

 

Key Accountabilities:
  • Owns and delivers a consulting assignment which is either self-contained or as part of a larger team.  Working to the assignment descriptions and the consulting standards.  Identifies potential issues and conflicts and addresses them.
  • Contributes new Knowledge to Fujitsu, either by recognizing the value of key project deliverables or by locating and capturing third-party materials that are relevant to Fujitsu’s business. 
  • Identifies and secures extension business for themselves in order to extend the existing scope of the assignment.  Identifies potential new assignments.
  • Contributes to the development of Fujitsu’s offerings. 
  • Co-ordinate the work involves in preparing bids for new business opportunities.  Ensures the preparation of all presentation material and leads in smaller sales situations.
  • Maintains senior management level relationships both internally and externally.
  • Work with little formal supervision.  Successfully executes a number of medium to large assignments of moderate to high complexity.  These assignments involve working with middle to senior management within Fujitsu or client organizations.
  • Typically has experience in a consultancy or equivalent environment.
  • Integrated consulting, technical and business skills and an understanding of client business issues & environment.
  • Deep knowledge in a specialist area and broad business knowledge.
Responsibilities:
  • Analyze customer / systems outbound requirements and processes as an input for an integration with core Fujitsu solutions.
  • Map the requirements captured into an application integration solution design – with the help of experienced technical integration Architects
  • Engage directly with Customer and solution owners to qualify and agree an appropriate solution design
  • Hand-over the functional solution design into technical delivery
  • Support internal testing of the delivered solution
  • Facilitate and execute acceptance testing with the customer
  • Understand requirements and processes    
  • Takes leadership in task force groups to resolve the most complex problems (both new and known)
  • Recognizes and take ownership of opportunities to improve solutions and services performance
Skills Required:
  • Experience in Business Requirements Analysis, Requirements description (Agile story writing), End-to-end solution design documentation
  • Excellent skills in communication with customer/solution owners to get to the essence of their integration requirements and procedures
  • Experience in (at least one) standard systems integration  or middleware platforms like SAP, Oracle, Salesforce, ServiceNow, PeopleSoft, Google, WebMethods, WebSphere, TIBCO, SAP PI/PO, Biztalk, Oracle Fusion, Amazon or other major SaaS and On-Premise solutions
We offer:
  • IT & soft skills trainings (training platform)
  • Private medical care
  • Lunch subsidy
  • Sport cards
  • Fresh fruits and hot drinks
  • Discounts (e.g. restaurants)

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...