Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Naszym Klientem jest młoda ale bardzo szybko rozwijająca się międzynarodowa firma, posiadająca biura w Wielkiej Brytanii, Europie, Azji i USA. Jej flagowym produktem jest aplikacja, pojedyncza platforma która łączy w sobie rozległą ekonomiczną i finansową bazę danych z prostymi w użyciu narzędziami do analiz i wizualizacji danych. Klientami firmy są profesjonaliści z małych i bardzo dużych prywatnych i rządowych firm i organizacji na całym świecie.
Dla Naszego Klienta szukamy odpowiednich kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Wstępny przegląd kodu
- Migracja do innego serwera aplikacji (Preferowany Jetty, ewentualnie Tomcat)
- Modernizacja kodu, optymalizacja wydajności kilku procesów
- Dodawanie nowych funkcjonalności
- Bliska współpraca z twórcą kodu oraz software developerami
- W przyszłości przekazanie wiedzy i nadzór nad pracą zespołu
- Dobra znajomość Javy
- doświadczenie w pracy z MySQL, także w środowisku z replikacja; mile widziane doświadczenie w optymalizowaniu zapytań, planowaniu rozkładu danych w tabelach przy rozmiarze danych rzędu setek GB
- Przynajmniej podstawowa znajomość Linuxa - praca w shellu, proste skrypty
- Podstawy zasad bezpieczeństwa - tworzone aplikacje będą dostępne z publicznego Internetu
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie z silnikami wyszukiwania tekstowego takimi jak elastic search, sphinxsearch
Oferta
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Samodzielne, odpowiedzialne, kompleksowe i kluczowe stanowisko pracy w firmie
- Środowisko pracy w którym Twój kod będzie usprawniał pracę innych i wpływał na to jak rozwija się firma
- Wygodne i przyjazne środowisko pracy, skupionej na tym aby wykorzystać Twoje umiejętności w najlepszy sposób
- Szanse na uczestnictwo w rozwoju firmy
- Pakiet medyczny, szkoleniowy i szereg innych benefitów pracowniczych


Poznaj
LSJ HR Group
LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.