Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
Zobacz więcej ofert pracy

SEO Specialist

Webcertain
Wrocław
praca stacjonarna
3083 dni temu

Webcertain is a leading international digital marketing agency operating in over 40 languages. 

We are your one-stop partner for all your online marketing needs.

Our offices are located in the UK and Barcelona with regional locations around the world.

We are passionate about sharing global marketing knowledge including industry trends and latest developments via our online TV Channel (webcertain.tv), our Know-How platform (https://live.webcertain.com/site/kblist) which is available to subscribers and the International Search Summit (http://www.internationalsearchsummit.com/), an event series dedicated to international and multilingual search.

Additionally, Webcertain runs the International Marketing School, which delivers intensive search marketing training courses for digital marketing professionals.

SEO Specialist
Location: Wrocław

Overall Purpose:     

With a passion to develop a career in SEO, you will join Webcertain’s SEO team to help achieve it’s ambitious growth plans, through delivery excellence and a tailored development programme, resulting in rapid career development to become an expert in your field.

This role will specialise in one aspect of SEO, ensuring that international websites perform organically to their potential through the implementation of relevant geo-targeting techniques and domain strategies.

You will also play a pivotal role in developing our in-house tools and insights using Global Central (GC). GC is the technology backbone of Webcertain™ that empowers our people to perform at a higher level in international digital marketing, it removes admin and delivers analytics and know-how in an integrated way.

 

Key Responsibilities:

  • Understanding our clients’ business and their objectives
  • Involved in client meetings to discuss requirements, make tactical recommendations and present findings/results
  • Developing geo-targeting strategies and domain strategies
  • Delivering international organic visibility analyses
  • Developing SEO strategies for entering new markets
  • Delivering hreflang-x audits and recommendations
  • Delivering geo-targeting audits
  • Resolving issues with cross-regional rankings
  • Ownership of the relevant reports, to be delivered via GC Analytics
  • Developing know-how content to advance our capabilities and increase your profile in Webcertain and industry-wide
  • Involved in creation of training materials and delivering internally/externally when required
  • Supporting with company marketing materials & events when required
  • Keeping abreast of all developments in the SEO industry
  • Ensuring good working relationships are maintained with all team members and other departments within the company

Essential Skills and Qualifications:

  • Proactive and willing to learn with a positive attitude
  • Experience in working with different internal and external stakeholders and managing their expectations
  • Understands key algorithm updates and SEO implications
  • Keyword research practices and using Webmaster Tools
  • Educated to degree level or equivalent
  • An active interest in SEO and digital content
  • Strong Analytical and numerical skills
  • Advanced Microsoft Office skills (particularly data manipulation with Excel)
  • Demonstrate the ability to work effectively and efficiently
  • Strong presentation and communication skills
  • Fluency in both written and spoken English

Desirable Skills and Qualifications:

  • Foundational understanding of HTML, CSS, Javascript or other programming languages
  • Excellent understanding of a popular analytics system such as Google Analytics
  • Understanding of web site development techniques, Content Management Systems, server responses, consumer journey and conversion optimisation
  • Active interest in social media

To be discussed at the interview.

This is a freelance role.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Starszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Microsoft Advertising. Tworzenie strategii działań SEM we współpracy z zespołami z USA, Europy i Azji. Analiza wyników kampanii, raportowanie oraz wnioskowanie na podstawie danych. Optymalizacja kampanii w celu...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

    WPP Media   Poznań    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania: Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych. Analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wsparcie w procesie fakturowania i...
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Wsparcie w prowadzeniu kampanii Paid Search na platformach takich jak Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads. Współpraca z międzynarodowymi zespołami WPP Media przy działaniach SEM/SEA. Analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Cyfrowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
  • Starszy Specjalista ds. Kampanii Google Ads

    WPP Media   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads na rynkach międzynarodowych (m.in. UK, USA, EMEA). Współpraca z globalnymi zespołami mediowymi w ramach sieci WPP przy opracowywaniu strategii SEM. Analiza danych i wyników kampanii oraz przygotowywanie wniosków i...