Service Delivery Management Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
429/MP
Twoje Zadania:
- Udział i prowadzenie projektów realizowanych w obszarze utrzymania sieci
- Wsparcie w przygotowywaniu i negocjowaniu umów dot. zakupu i utrzymania sieci
- Wsparcie w przygotowywaniu budżetu obszaru utrzymania sieci
- Inicjowanie i koordynacja wdrażania inicjatyw oszczędnościowych
- Bieżąca współpraca z kluczowymi klientami Spółki
- Bieżąca współpraca z dostawcami sprzętu i usług
- Monitorowanie realizacji umów w zakresie wsparcia technicznego (SLA)
Nasze Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: telekomunikacja lub pokrewne)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel - na poziomie zaawansowanym, Word, Power Point)
- Samodzielność, dokładność, systematyczność i zaangażowanie
- Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
- Doświadczenie w pracy z kontraktami utrzymaniowymi (usługi wsparcia technicznego, SLA, odbiory sprzętu)
- Zdolności analityczne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Doświadczenie zawodowe w obszarze wsparcia technicznego
- Dodatkowym atutem będzie znajomość SQL, VBA lub innych narzędzi umożliwiających automatyzowanie zadań
Oferujemy:
- Praca w zespole doświadczonych fachowców
- Umowa o pracę
- Możliwość stałego rozwoju kompetencji technicznych i poznawania najnowszych technologii telekomunikacyjnych
- Mobilność, samodzielność, odpowiedzialna i twórcza praca
- Prywatną opiekę zdrowotną (Luxmed).
- Kartę sportową Multisport.
- 3 płatne dni wolne na wolontariat.
- Wolny dzień z okazji urodzin
- Hybrydowy system pracy (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji (oferujące wiele udogodnień)