CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Provide first line IT support for all colleagues (desktop applications, printing/scanning, telephony, mobile devices, audio and video conferencing, business applications)
- Provides good quality service/ IT Support through phone/e-mail interactions
- Opens, monitors, and updates incidents in a ticketing system
- Engage other Service Desk resources or appropriate second- and third-level service resources to resolve incidents beyond scope of ability or responsibility
- Properly allocate incidents and service requests
- Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner
- Experience in a Help Desk, Service Desk or Customer Service role
- Fluent knowledge of English (C1)
- Advanced knowledge of French or German (about B2 level)
- Basic technical knowledge and working experience with Microsoft products
- Willingness to work on shift working pattern (two shifts covering 8 am - 4 pm and 1 pm - 9 pm from Monday-Friday)
- A long-term employment contract
- Multisport
- Language courses
- Training
- Participation in projects from any area in which the candidate would like to train and gain new skills
- Private medical care
- Life insurance
- Office in the center of Wroclaw
- Relocation package (for candidates who do not live in Wrocław)