specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKatowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
3 dni
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKraków, ul. Willowe 28
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
3 dni
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
FoundeverWarszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Dla Naszego Klienta, cenionej międzynarodowej firmy rozwijającej swoją markę na rynku polskim, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Service desk (m/k)
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i siecią,
Wsparcie w zakresie obsługi komputera,
Dostarczanie profesonalnych rozwiązań,
Kompleksowa obsługa klienta biznesowego,
Analizowanie zapytań dotyczących problemów klienta i rozwiązywanie ich poprzez dostęp zdalny do komputera,
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość angielskiego – pozwalająca na swobodną komunikację (C1),
Doświadczenia w pracy jako wsparcie techniczne około roku,
Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
Dobrych zdolności analitycznych.
Oferujemy:
Współpracę w ramach umowy o pracę,
Interesującą i atrakcyjną pracę w międzynarodowym środowisku,
Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego,
Przyjazną atmosferę w pracy,
Pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, multisport, fundusz emerytalny i inne)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKatowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
3 dni
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaKraków, ul. Willowe 28
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
3 dni
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Do Twoich zadań będzie należeć udzielanie pierwszej linii wsparcia IT, w tym konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów technicznych oraz szybka reakcja na zgłoszenia. Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie kluczową infrastrukturą IT: domeną, serwerownią oraz centralnie...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
FoundeverWarszawa
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online Szukamy kilku pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....