Najnowsze oferty pracy

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Team Leader z j.niemieckim

KS Service
Szczecin
praca stacjonarna
3274 dni temu
Service Desk Team Leader z j.niemieckim
Szczecin
Nr ref.: SDTL/SZCZ/101016

OBOWIĄZKI

  • planowanie i organizacja pracy podległego zespołu
  • zapewnienie procesu szkoleniowego i doradztwa dla podległego zespołu
  • utrzymanie wysokiej jakości usług świadczonych na rzecz klienta
  • dobór personelu i ustalanie ścieżki kariery
  • raportowanie do przełożonego

WYMAGANIA

  • min. 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • mile wdziana znajomość angielskiego
  • doświadczenie w pracy w środowisku technicznym/IT
  • mile widziane doświadczenie w środowisku help desk lub call center
  • certyfikat ITIL będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną
  • pracę w międzynarodowej, prestiżowej firmie
  • pakiet wewnętrznych szkoleń wdrażających
  • atrakcyjny pakiet socjalny: pakiet relokacyjny, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i wypadkowe, kartę Multisport, dofinansowanie do kursów językowych, studiów oraz szkoleń, dofinansowanie dojazdów do pracy, 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
 

Podobne oferty

  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...