Service Desk Team Leader

ISS Facility Services Sp. z o.o.

Warszawa

30 dni temu

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Service Desk Team Leader
Miejsce pracy: Warszawa


Rola: Osoba na stanowisku Service Desk Team Leadera będzie miała za zadanie koordynować pracę Zespołu Service Desk odpowiedzialnego za udzielanie wsparcia klientom w zakresie zgłoszeń technicznych (awarie, usterki techniczne).


Główne zadania:

  • Ustalanie najwyższych standardów obsługi klienta
  • Reagowanie na problemy klientów oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań w celu usprawnienia procesów
  • Analizowanie statystyk lub innych danych w celu podniesienia jakości świadczonych usług
  • Ustalanie celów, śledzenie postępów i rozliczanie ich realizacji
  • Zarządzanie podległym budżetem, P&L
  • Przygotowywanie raportów na podstawie zebranych danych
  • Kontrola wykonania pracy z dbałością o wskaźniki KPI
  • Zarządzanie i nadzorowanie pracy zdalnej zespołu
  • Rozwijanie kompetencji w zespole zapewniające ciągłość procesów

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w działach wsparcia użytkownika oraz doświadczenie w koordynacji pracy zespołem
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – wymóg konieczny
  • Znajomość programu Tririga & Insight
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem i praca z P&L
  • Znajomość najnowszych trendów technologicznych i zastosowań w branży
  • Umiejętność analitycznego myślenia i przewodzenia
  • Komunikatywność i otwartość

Oferujemy:

  • Ambitną rolę dającą możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
  • Samodzielność w działaniu w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji
  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę w zgranym zespole
  • Odpowiedzialne stanowisko z możliwością wpływania na rozwój i budowanie strategii firmy

Prosimy o dołączenie do przekazywanego CV poniższej klauzuli:

„Działając na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie do celów związanych z procesem rekrutacji. Potwierdzam, że zapoznałem się z Polityką prywatności spółek ISS opublikowaną na stronie https://www.pl.issworld.com/ i jestem świadom wszystkich kwestii uregulowanych w powyższej Polityce prywatności związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych, w tym okresu, przez jaki przechowywane będą moje dane osobowe oraz przysługujących mi praw, w tym prawa do wycofania niniejszej zgody w dowolnym momencie”.


Informujemy:

„Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały zamieszczone w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed przesłaniem nam swojej aplikacji”.

Poznaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Poznaj stanowisko: Kierownik Help Desk 
Kierownik Help Desk koordynuje prace działu IT świadczącego swoje usługi zarówno dla klientów zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Do jego zadań należy optymalizacja procesów oraz nadzór nad projektami IT na wszystkich etapach ich realizacji, jak również tworzenie budżetu i strategii działania. Kierownik Help Desk może również zajmować się przeprowadzaniem szkoleń dla pracowników oraz brać udział ...
Praca Kierownik Help Desk