Najnowsze oferty pracy

  • Business Development Manager w branży medycznej

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z lekarzami różnych specjalizacji, koncentrując się na realizacji celów sprzedażowych placówki. Strategiczne zwiększanie i skuteczne utrzymywanie bazy pacjentów. Ścisła współpraca z Zarządem i Działem Marketingu w zakresie planowania i...
  • Business Development Manager (rozwój placówek medycznych)

    WBS Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Pozyskiwanie lekarzy różnych specjalizacji oraz współpraca z nimi (zorientowanie na wynik sprzedażowy placówki). Zwiększanie i utrzymywanie liczby pacjentów. Ścisła współpraca z Prezesem oraz marketingiem. Współpraca z działem operacyjnym, obsługą...
  • Dyrektor / Dyrektorka Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Świnoujście    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...
  • Kierownik Oddziału

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Galaktyczna 34    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Proaktywny rozwój sprzedaży usług wynajmu Budżetowanie sprzedaży Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych oddziału Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Koordynowanie pracy podległego zespołu handlowego oraz technicznego Wsparcie...
  • Kierownik Oddziału

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Nowa Wieś Wrocławska, ul. Józefa Wymysłowskiego 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Proaktywny rozwój sprzedaży usług wynajmu Budżetowanie sprzedaży Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych oddziału Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Koordynowanie pracy podległego zespołu handlowego oraz technicznego Wsparcie...
  • Kierownik Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    1 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne zakładem rehabilitacji, w tym planowanie i koordynowanie pracy personelu. Nadzorowanie jakości świadczonych usług rehabilitacyjnych i dbanie o satysfakcję pacjentów. Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych placówki....
  • Kierownik / Kierowniczka Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    4 dni
    Zakres Obowiązków Zarządzanie: Operacyjne kierowanie placówką, w tym planowanie i koordynacja pracy personelu. Jakość: Nadzór nad jakością usług rehabilitacyjnych i satysfakcją pacjentów. Finanse i Cele: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych. NFZ i...
  • Kierownik Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    5 dni
    Rola Lidera Rehabilitacji Kierowanie Operacyjne: Pełne zarządzanie zakładem rehabilitacji i koordynacja pracy zespołu. Wyniki i Jakość: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych oraz jakość świadczonych usług. Finanse i Kontrakty: Prowadzenie rozliczeń i negocjacji kontraktów...
  • Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja rola: zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych; zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu; w...
  • Dyrektor Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Excellence Section Manager

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Szczecin
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
1417 dni temu

Established in 2012 in Szczecin, METRO Global Solution Center (formerly METRO SERVICES) is conducting finance and accounting processes for METRO, a leading international wholesale company based in Germany with food and non-food assortments. By claiming a new global strategy, we have adjusted our approach to focus on innovation, high-quality solutions, and a future-ready mindset.

 

As an employer, we aim to create an inclusive, international, and innovative environment where people are empowered to move the business forward. We encourage you to take advantage of our exciting development and upskilling opportunities, team-playing open culture, international mindset, informal atmosphere. Among many job perks, we offer personal training in accounting, SAP, soft skills and languages, private medical care, group insurance, cash benefits, Christmas allowance, co-financed sports card and relocation package for candidates outside Szczecin.

Service Excellence Section Manager
Workplace: Szczecin

 

Main responsibilities:

  • Providing value generating supporting services for operational teams in line with business strategy,
  • Consulting with management teams, planning and execution of Service Excellence projects roadmap according to business priorities and timelines,
  • Enhancing customer satisfaction by analyzing performance trends and addressing improvement areas for operations,
  • Providing seamless service governance and actively supporting improvement of customer experience in terms of data organization, structured communication, supporting tools implementation, trainings and NPS surveys
  • Ensuring operational compliance with corporate quality procedures and regulatory requirements of internal control system,
  • Grooming KPI culture growth amongst the operational teams,
  • Further development of operational knowledge management framework (incl. process documentation management, E2E solutions process framework built, accounting knowledge upskilling programs, knowledge sharing culture),
  • Driving high performance Service Excellence and Internal Control Finance teams by mentoring, coaching and hands on working attitude.

Requirements:

  • University degree
  • Very good command of MS Office (PP, Excel, Visio, Sharepoints)
  • Fluent English knowledge (spoken and written)
  • Highly developed interpersonal skills, especially in the fields of communication, stakeholder management and facilitation
  • Excellent organizational skills
  • Change management experience
  • Project Management qualifications
  • SSC/BPO previous working experience (min. 3-5 years), leading successful change initiatives
  • Demonstrated business acumen obtained from previous experience, operational or projects, preferably in finance organizations
  • Lean Six Sigma experience will be an asset

We provide:

  • Stable employment in an international corporation, which is constantly growing,
  • Chance to expand knowledge and experience in various areas of accounting and knowledge management,
  • An extensive package of professional training (in accounting, software - SAP, soft skills and language learning),
  • Private medical care and group insurance, also for family members,
  • Cash benefits as part of the Social Benefits Fund, i.e. Christmas allowance,
  • Co-financed sports card,
  • Team and company integrations after hours,
  • A relocation package for people ready to move to Szczecin.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
 

Podobne oferty

  • Business Development Manager w branży medycznej

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z lekarzami różnych specjalizacji, koncentrując się na realizacji celów sprzedażowych placówki. Strategiczne zwiększanie i skuteczne utrzymywanie bazy pacjentów. Ścisła współpraca z Zarządem i Działem Marketingu w zakresie planowania i...
  • Business Development Manager (rozwój placówek medycznych)

    WBS Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska pracy / zadania: Pozyskiwanie lekarzy różnych specjalizacji oraz współpraca z nimi (zorientowanie na wynik sprzedażowy placówki). Zwiększanie i utrzymywanie liczby pacjentów. Ścisła współpraca z Prezesem oraz marketingiem. Współpraca z działem operacyjnym, obsługą...
  • Dyrektor / Dyrektorka Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Świnoujście    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...
  • Kierownik Oddziału

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Galaktyczna 34    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Proaktywny rozwój sprzedaży usług wynajmu Budżetowanie sprzedaży Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych oddziału Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Koordynowanie pracy podległego zespołu handlowego oraz technicznego Wsparcie...
  • Kierownik Oddziału

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Nowa Wieś Wrocławska, ul. Józefa Wymysłowskiego 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Proaktywny rozwój sprzedaży usług wynajmu Budżetowanie sprzedaży Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych oraz jakościowych oddziału Utrzymywanie dobrych relacji z klientami Koordynowanie pracy podległego zespołu handlowego oraz technicznego Wsparcie...
  • Kierownik Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    1 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie operacyjne zakładem rehabilitacji, w tym planowanie i koordynowanie pracy personelu. Nadzorowanie jakości świadczonych usług rehabilitacyjnych i dbanie o satysfakcję pacjentów. Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych placówki....
  • Kierownik / Kierowniczka Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    4 dni
    Zakres Obowiązków Zarządzanie: Operacyjne kierowanie placówką, w tym planowanie i koordynacja pracy personelu. Jakość: Nadzór nad jakością usług rehabilitacyjnych i satysfakcją pacjentów. Finanse i Cele: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych i operacyjnych. NFZ i...
  • Kierownik Zakładu Rehabilitacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, gm. Repki, pow. sokołowski    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   13 000 - 16 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    5 dni
    Rola Lidera Rehabilitacji Kierowanie Operacyjne: Pełne zarządzanie zakładem rehabilitacji i koordynacja pracy zespołu. Wyniki i Jakość: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych oraz jakość świadczonych usług. Finanse i Kontrakty: Prowadzenie rozliczeń i negocjacji kontraktów...
  • Lider / Liderka Zespołu Wsparcia Operacyjnego i Procesów KYC Bankowości Korporacyjnej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoja rola: zarządzasz pracą zespołu specjalistów odpowiedzialnych ze realizację procesów KYC klientów korporacyjnych; zarządzasz harmonogramem realizacji procesów KYC klientów korporacyjnych, m.in. poprzez planowanie, monitorowanie i ocenę realizacji zadań przez pracowników zespołu; w...
  • Dyrektor Placówki Bankowej

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja rola odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej; zarządzasz zespołem doradców oraz procesem sprzedaży w placówce; rozwijasz kompetencje podległego zespołu, pracujesz na mocnych stronach zgodnie z założeniami modelu Insytutu Gallupa; inicjujesz i wspierasz...