Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Social Media Manager

Golds Tech
Kraków
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1289 dni temu

Ogłoszenie numer: 6988743, z dnia 2022-05-25

 

GoldsTech Sp. z o.o. jest agencją back-office zorientowaną na marketing i design z siedzibą w Krakowie. Współpracujemy głównie z norweskimi firmami, pomagając im w marketingu, utrzymaniu stron internetowych, zarządzaniu biurowym i nie tylko. Poszukujemy kogoś, kto jest zainteresowany pracą zdalną z krakowskiego biura i dołączeniem do naszego zespołu! Wielkim plusem będzie umiejętność mówić lub czytać po norwesku.

Social Media Manager

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: SMM

 

Opis stanowiska

  • Adobe Creative Suite (tj. Illustrator, Photoshop, InDesign, Acrobat Professional)
  • opracowywać kreatywne i angażujące posty i strategie w mediach społecznościowych
  • zarządzać codzienną obsługą wszystkich kanałów mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn, Facebook, Instagram, Tiktok i YouTube, dostosowując treści do różnych kanałów.
  • nadzorować, planować i dostarczać treści na różnych platformach za pomocą narzędzi do planowania, takich jak Hootsuite
  • monitorować, śledzić, analizować i raportować wyniki na platformach społecznościowych za pomocą narzędzi z analizą i wglądem
  • wyznaczać cele zwiększające świadomość marki i zwiększające zaangażowanie klientów
  • zarządzać budżetem reklamy w mediach społecznościowych
  • zaprojektowanie treści na wyjątkowe wydarzenia
  • projektować wizualne kampanie marketingowe online i offline

Wymagania

Kwalifikacje

Kwalifikacje, których szukamy, wynikają głównie z wcześniejszego doświadczenia zawodowego i umiejętności, które posiada kandydat. Jednak ważne jest, aby kandydat miał doświadczenie lub wiedzę w sferze design i tworzenia treści.

 

Umiejętności

  • Dobre zrozumienie korzystania z różnych platform mediów społecznościowych (Facebook, Instagram itp.), szczególnie w odniesieniu do reklamy/brandingu i klientów.

  • Znajomość pakietu Adobe Creative Suite (tj. Illustrator, Photoshop, InDesign, Acrobat Professional)

  • Znajomość i zrozumienie algorytmów i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek

  • Wielkim plusem będzie znajomość języka norweskiego.

  • Znajomość angielskiego na poziomie B1/B2 jest wymagana.

  • Elastyczność, entuzjazm i chęć uczenia się nowych umiejętności i dzielenia się wiedzą z zespołem

  • Znajomość pakietu Microsoft Office (PowerPoint, Excel i Word)

Oferujemy

  • Wynagrodzenie oparte jest na doświadczeniu i umiejętnościach.
  • Godziny pracy
  • Zwykle praca jest w normalnych godzinach biurowych, od 9 do 17:30, od poniedziałku do piątku Czasami jednak można pracować dłużej, także wieczorami i w weekendy, jeśli trzeba zakończyć kampanię.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...