Ogłoszenie numer: 1209108, z dnia 2016-07-29
Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o blisko 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Biurze Teleinformatyki, Dziale Administracji i Infrastruktury na stanowisko:
Specjalista-administrator sieci i systemów informatycznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2016/40
Opis stanowiska
- administracja i nadzór eksploatacyjny środowiska Active Directory zbudowanego w oparciu o Windows Server 2008 / 2012
- administracja serwerami bazodanowymi Microsoft SQL Server 2008 / 2012
- administracja serwerami poczty elektronicznej Microsoft Exchange
- administracja serwerami Microsoft SharePoint
- administracja urządzeniami aktywnymi (przełączniki, routery) oraz sieciami LAN / WAN
- monitorowanie pracy systemów teleinformatycznych oraz sieci LAN / WAN
- administracja systemami wirtualnymi opartymi o technologię HYPER - V
- wsparcie dla użytkowników
Wymagania
- wykształcenie wyższe w kierunku informatycznym,
- 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Administratora sieci / systemów informatycznych,
- praktyczna znajomość systemów z rodziny MS Windows 7 / 8 /10, Windows Server 2008 / 2012,
- SQL Serwer 2008 / 2012, Exchange Server oraz SharePoint Server,
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z budową, konfiguracją i administracją sieciami LAN / WAN na poziomie fizycznym i logicznym,
- umiejętność konfiguracji serwerów, macierzy oraz aktywnych urządzeń sieciowych (przełączniki, routery),
- znajomość zagadnień związanych z wirtualizacją serwerów / systemów informatycznych,
- mile widziana znajomość systemu Veritas NetBackup (będzie dodatkowym atutem),
- mile widziane posiadanie przez kandydata certyfikatów Microsoft np. MTA, MCSA, MCSE (będzie dodatkowym atutem),
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, dokładność i systematyczność,
- umiejętność czytelnego raportowania wyników własnej pracy,
- umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy w stresie,
- dyspozycyjność (weekendowe dyżury),
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji i zaangażowania
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.