Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista Contact Centre z jęz. francuskim

ING Bank Śląski S.A.

Katowice

77 dni temu

Specjalista Contact Centre z jęz. francuskim
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: AK/DCC/1/2018
Twoje zadania:
  • Udzielanie wsparcia dla klientów ING z Francji i Polski na temat produktów i usług banku, za pomocą zdalnych kanałów kontaktu
  • Przyjmowanie i realizację dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Wsparcie sprzedaży produktów bankowych
Nasze oczekiwania:
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (obsługa klientów jest prowadzona w języku francuskim i polskim)
  • Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
  • Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i poprawnego wypowiadania się oraz pisania
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
  • Wykształcenie min. średniego
Mile widziane:
  • Odpowiedzialność, samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Otwartość na pracę zespołową
Oferujemy Ci:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia
    i programy rozwojowe
  • Dostęp do nowych technologii
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Pakiet sportowy
  • Kafeteryjny system benefitowy

Poznaj

ING Bank Śląski S.A.

Strona główna > O Banku O Banku ING Bank Śląski S.A. Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (695)
Wałbrzych (55)
Legnica (97)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (170)
Toruń (105)
Lubelskie:
Lublin (169)
Chełm (30)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (803)
Tarnów (45)
Nowy Sącz (39)
Mazowieckie:
Warszawa (1932)
Radom (65)
Płock (61)
Opolskie:
Opole (174)
Nysa (68)
Podkarpackie:
Rzeszów (131)
Przemyśl (28)
Podlaskie:
Białystok (128)
Suwałki (44)
Łomża (33)
Pomorskie:
Gdańsk (405)
Gdynia (173)
Słupsk (67)
Śląskie:
Katowice (522)
Częstochowa (181)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (136)
Elbląg (73)
Ełk (55)
Wielkopolskie:
Poznań (511)
Kalisz (77)
Konin (60)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (335)
Koszalin (93)
Kołobrzeg (45)
Auchan (83)
Tesco (119)
Inditex (45)
OBI (33)
PKP (0)
STRABAG (3)
ABB (108)
Accenture (251)
Carrefour (141)
PKO BP (307)
KPMG (43)
Orange (19)
IKEA (21)
Budimex (10)

Rekrutują z Praca.pl