Specjalista d/s remontów i obsługi gospodarczej

Podwawelska Spółdzielnia Spożywców w Krakowie

Kraków

403 dni temu

Ogłoszenie numer: 2622037, z dnia 2019-08-21


Jesteśmy Firmą z tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku małopolskim. Posiadamy obecnie 12 sklepów na terenie Krakowa w starannie dobranych lokalizacjach. Cechuje nas długoletnia tradycja i dbałość o jakość oferowanych usług.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy stale tworzymy nowe miejsca pracy.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko

Specjalista d/s remontów i obsługi gospodarczej

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

 

Opis stanowiska

  • realizacja zadań związanych  z prawidłową gospodarką nieruchomościami
  • rejestrowanie, zarządzanie, analiza i weryfikacja danych związanych z umowami najmu, prowadzenie rejestru powierzchni i pomieszczeń, przygotowywanie protokołów zdawczo – odbiorczych
  • prowadzenie dokumentacji technicznej i książek obiektów budowlanych
  • opracowywanie rocznych planów remontów, modernizacji w obiektach i placówkach Spółdzielni oraz planu zapotrzebowania na zakup środków trwałych
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z nakazami Powiatowego Inspektora Sanitarnego
  • kontrola właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych będących środkami trwałymi, zlecanie i nadzorowanie ich konserwacji i remontów
  • nadzorowanie montażu i uruchomiania maszyn i urządzeń technicznych, rozliczanie wykonawców z powierzonych im materiałów i kosztorysów
  • nadzór nad właściwą eksploatacją i konserwacją urządzeń chłodniczych w placówkach Spółdzielni.
  • reagowanie na zgłaszane usterki i awarie w obiektach

Wymagania

  • wykształcenie średnie (preferowane wyższe)
  • mile widziane studia zawodowe techniczne
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o własności lokali, prawa budowlanego
  • znajomość zasad rachunkowości
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze administrowania nieruchomościami
  • umiejętność prezentowania rozwiązań i przygotowywania analiz
  • inicjatywa, samodzielność oraz odporność na stres
  • umiejętność optymalizacji kosztów

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu sportowego na atrakcyjnych warunkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Poznaj stanowisko: Technik Utrzymania Obiektu 
Technik utrzymania obiektu, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie technicznego nadzoru nad szeregiem maszyn i urządzeń znajdujących się w obiektach o użytkowym charakterze – przedsiębiorstwach, gmachach użyteczności publicznej, etc. Do zadań technika należy bieżące monitorowanie stanu technicznego urządzeń technicznych i elementów wyposażenia obiektu, przeprowadzanie regularnych napraw i ...
Praca Technik Utrzymania Obiektu